شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت آیت الله آقای حاج شیخ حسن صانعی را تسلیت گفتند.

رییس مجلس شورای اسلامی قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی صنعت خودرو مربوط به واردات خودروهای کارکرده را برای اجرا ابلاغ کرد.

رهبر انقلاب: اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد نیز باید بداند که با پشتیبانی از جنایتکار، در برابر دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته است.

علی کریمی در روزهای عزاداری شیعیان، مجموعه‌ای از دروغ‌ها را با کلیدواژه محرم منتشر می‌کند.

واکنش شبکه اینترنشنال نسبت به قرآن سوزی و صرف مجوز برای سوزاندن تورات، علاوه بر اثبات مجدد استانداردهای دوگانه در این رسانه، نشان دهنده ارتباط این شبکه تروریستی با رژیم صهیونیستی است.

رسانه‌های ضدانقلاب و سلبریتی‌های ضددین، پیش از آغاز ماه محرم با راه‌انداختن کمپین‌هایی تلاش کردند تا مانع رونق محرم امسال شوند اما مردم ایران اسلامی حضور پرشوری در مجالس عزاداری دارند.

نمایندگان مجلس اموال و دارایی‌های قابل توثیق و ساز و کار نحوه ارائه وثیقه و اعتبارسنجی در روند اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور را تعیین کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ثبت شرکت‌های اعتبارسنجی را منوط به دریافت موافقت اصولی از شورا و اخذ مجوز تاسیس از دبیرخانه شورا کردند.

نمایندگان در این جلسه به منظور توسعه و ترویج الگوهای تامین مالی، هم افزایی نهادها و روش‌های تامین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی «با تشکیل شورای ملی تأمین مالی» موافقت کردند.

سفارت ایران در جمهوری آذربایجان ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد از سفارتخانه‌های کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در باکو برای انجام یک پویش هماهنگ محکومیت دعوت به عمل آورد.

دادستان کل کشور گفت: بیش از 30 هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط بندی کشف و 24 هزار حساب مسدود شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم کرد.

تحقق هدف نهایی رژیم صهیونیستی مستلزم آن است که این حرکت شنیع ادامه یابد و در صورت متوقف نشدن این پروژه بزودی هم کار از قرآن‌سوزی فراتر برود و به اهانت به دیگر مقدسات اسلامی بکشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور انفعال دولت سوئد به ویژه پلیس این کشور در برابر اهانت مجدد به قرآن مجید را به شدت محکوم کرد و خواستار اخراج سفیر سوئد از پایتخت کشورهای اسلامی شد.

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب، از رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون خبر داد.