شنبه 8 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس اموال و دارایی‌های قابل توثیق و ساز و کار نحوه ارائه وثیقه و اعتبارسنجی در روند اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور را تعیین کردند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی ثبت شرکت‌های اعتبارسنجی را منوط به دریافت موافقت اصولی از شورا و اخذ مجوز تاسیس از دبیرخانه شورا کردند.

نمایندگان در این جلسه به منظور توسعه و ترویج الگوهای تامین مالی، هم افزایی نهادها و روش‌های تامین مالی، تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی «با تشکیل شورای ملی تأمین مالی» موافقت کردند.

سفارت ایران در جمهوری آذربایجان ضمن محکوم کردن اهانت به قرآن کریم در سوئد از سفارتخانه‌های کشورهای اسلامی و غیر اسلامی در باکو برای انجام یک پویش هماهنگ محکومیت دعوت به عمل آورد.

دادستان کل کشور گفت: بیش از 30 هزار حساب بانکی مرتبط با قمار و شرط بندی کشف و 24 هزار حساب مسدود شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در دانمارک را شدیداً محکوم کرد.

تحقق هدف نهایی رژیم صهیونیستی مستلزم آن است که این حرکت شنیع ادامه یابد و در صورت متوقف نشدن این پروژه بزودی هم کار از قرآن‌سوزی فراتر برود و به اهانت به دیگر مقدسات اسلامی بکشد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور انفعال دولت سوئد به ویژه پلیس این کشور در برابر اهانت مجدد به قرآن مجید را به شدت محکوم کرد و خواستار اخراج سفیر سوئد از پایتخت کشورهای اسلامی شد.

عضو کمیسیون ماده 10 احزاب، از رد صلاحیت آذر منصوری به عنوان دبیرکل جبهه اصلاحات در جلسه این کمیسیون خبر داد.

مراسم تشییع پیکر آیت الله حسن صانعی (ره)، یار دیرین امام و عضو فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز از حسینیه جماران برگزار شد.

استاد دانشگاه امام حسین (ع) گفت: امام تردید داشتند که پذیرش قطعنامه واقعاً به جنگ پایان خواهد داد یا خیر. ایشان انتظار داشتند که جنگ با نظامی گری به نقطه مطلوب و پیروزی برسد.

رئیس مجلس ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت قرآن کریم، گفت: جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان بی‌هزینه نیست و دولت سوئد باید در این زمینه پاسخگو باشد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم، قرآن به دست گرفتند و قیام کردند.

به اعتقاد جامعه شناسان، برخی سلبریتی‌ها در قبال فرهنگ و وطن خود مسؤولیت ندارند لذا بودن آنها در ایران یا یک کشور خارجی مهم نیست، برای آنها چنگال کشیدن به صورت فرهنگ و دین هم اهمیتی ندارد.