یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

بعید به نظر می‌رسد که جبهه اصلاحات از محکومیت پیشین منصوری و احتمال بالای عدم تایید صلاحیت او، بی اطلاع بوده باشند؛ چرا اصلاح‌طلبان، آذر منصوری را به عنوان رئیس این جبهه انتخاب کردند؟

وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و ترکیه عصر امروز در گفتگوی تلفنی اهانت به قرآن کریم در سوئد و دانمارک را محکوم کردند.

حضرت امام در نامه خود خطاب به شیخ حسن صانعی می نویسد: تو سرباز گمنام این انقلابی، و خودت می‌دانی که هیچ چیز بهتر از گمنامی نیست.

در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کپنهاگ، ظهر امروز سفیر دانمارک توسط مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.

اقدام غیرقانونی آمریکا در نشست اخیر دریانوردی، هر چند بار دیگر ماهیت سیاسی نهادها و ساختارهای بین‌المللی و لزوم تغییر در ساختار و ماهیت آنها را نشان داد اما در نهایت افول یک‌جانبه‌گرایی آمریکا را بر همگان آشکار کرد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس از انجام پیگیری‌ها و رایزنی‌ها با دولت برای مسکوت ماندن تشکیل وزارت بازرگانی خبر داد.

سرلشکر حسین سلامی در واکنش به اهانت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد تاکید کرد: اهانت‌کنندگان به قرآن کریم امنیت نخواهند داشت.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: در جلسه امروز کمیسیون کشاورزی، مقرر شد که موضوع حقابه هیرمند، در جلسه شورای امنیت ملی مطرح و پیگیری شود.

نمایندگان تشکل‌ها و فعالان دانشجویی دانشگاه‌های تهران با حضور در کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی با سخنگو و نائب رئیس این کمیسیون دیدار و گفتگو کردند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: غرب هم احساس خطر کرده از رشد اندیشه سیاسی اسلام در جهان و خود غربی‌ها هم اسمش را می‌گذارند افراطی‌گری و با برچسب‌های تروریسم سعی می‌کنند چهره اسلام را مخدوش کنند.

طی 6 ماه اخیر، حداقل 6 بار در برخی کشورهای اروپایی به قرآن کریم اهانت شده؛ اما برخی دولت‌های غربی که خود را مهد آزادی می‌دانند، تحت بهانه آزادی بیان، آن را حمایت و توجیه می‌کنند.

بهزاد نبوی: از زمان تشکیل مجلس دهم به دنبال ایده‌ی شورای میانه‌روها بوده اما برخی اصلاح‌طلبان با آن مخالفت کرده‌اند.

رسانه های جریان غربگرا از یکسو هتک حرمت قرآن را سانسور کرده و از سوی دیگر از بی حجابی و هنجارشکنی در داخل ایران حمایت می کنند.