یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

جامعه چگونه از تفرقه و دوقطبی مصون می‌ماند و چرا در بیان دین نسبت به "حفظ وحدت" تأکیدات زیادی دیده می‌شود؟!

رئیس‌جمهوری، رئیس مجلس و جمع دیگری از مسئولان و شخصیت های سیاسی در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت حجت الاسلام حسن صانعی را تسلیت گفتند.

همه برای قرآن، پای سوئد را از جهان اسلام قطع کنید، ضرورت رعایت آداب در امر به معروف، تیترهای برگزیده روزنامه‌های شنبه 31 تیرماه 1402 است.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به دستور رئیس جمهور تا زمانی که دولت سوئد اقدام مؤثری برای حفظ حرمت کتب آسمانی صورت ندهد، ایران سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیرد.

شماره چهار صد و دوم هفته‌نامه خط حزب‌الله، با عنوان «جاودانگی اسلام به برکت عاشورا» منتشر شد.

جمعی از معترضین به صدور مجوز از سوی مقامات سوئد برای اقدام موهن و تحریک آمیز جسارت به قرآن کریم در مقابل سفارت این کشور تجمع کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای سوئدی خود گفت: سوئد باید به این نوع از نفاق افکنی و ترویج خشونت که عواقب عمیقی در پی دارد پایان دهد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اعلام کرد: برابر هشدارهای قبلی، تداوم هتک حرمت به قران کریم نشان‌دهنده نیرنگ سازماندهی شده با هدف ترویج خشونت، کینه و اختلاف میان ادیان و ملت‌های جهان است.

حامیان دروغین شعار «زن، زندگی، آزادی» در پشت این نقاب مشغول کلاهبرداری و شارلاتان بازی هستند، جالب اینجاست که جریان تندرو اصلاح طلب در داخل به هیچ عنوان نسبت به این رسوایی‌ها واکنش نشان نمی‌دهد.

آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سن 89 سالگی درگذشت.