پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

میرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب صرفا سیاسی نیست؛ هرکسی در دل گرو انقلاب دارد در شورا جا دارد.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس از مصوبه این کمیسیون مبنی بر حذف انتخابات تناسبی از طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس خبر داد.

رییس جمهور در حاشیه افتتاح سد چم شیر گفت: سد چم شیر یکی از پنج سد مهم کشور بوده که مخزن آن 10 برابر سد کرج است.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با تاکید بر ارتقای روابط دوجانبه ایران و ژاپن، یکی از موانع اصلی این مسیر را بدعهدی آمریکا درباره برجام و تحمیل تحریم‌های ثانویه بر کشورهای دیگر دانست.

سخنگوی فراجا گفت: صدور گذرنامه زیارتی با یک هشتم قیمت و در کمترین زمان ممکن برای ایام محرم و صفر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: طبق قانون واردات خودروی سواری کارکرده به کشور همه آحاد مردم می‌توانند این خودروها را طبق ضوابط تعیین شده به کشور وارد کنند.

مدیریت کلان صدا و سیما طی دهههای گذشته همواره مورد اختلاف و بحث بوده است. آیت الله خامنهای در شورای بازنگری قانون اساسی در سال 68 پیشنهادی را در این باره مطرح میکند که تصویب نمیشود.

رئیس دیوان عدالت ادرای گفت: در حکم ابطال انتصاب آقای لطیفی انفصال از خدمات دولتی برای وی صادر نشده و چنانچه موانع قانونی که در رای دیوان ذکر شده مرتفع شود، دولت می‌تواند از وجود وی استفاده کند.

رئیس قوه قضاییه در پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در مسابقات جهانی را تبریک گفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اقدام پلیس برای مقابله با بی‌حجابی را در راستای اجرای قانون دانست و توضیحاتی را در این باره ارائه کرد.

رئیس دستگاه قضا به یکی از پرونده های مرتبط با یک مقام دولتی اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور وقت در واکنش به توضیحات بنده در رابطه با ماده 3 قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، گفت «عجب قانون مزخرفی»!

مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان در سالروز جنگ 33 روزه با انتشار فیلمی به صهیونیست‌ها درباره اندیشیدن به گزینه نظامی علیه لبنان هشدار داد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با صدور پیامی قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان زیر 21 سال را تبریک گفت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی، از تیم ملی والیبال جوانان جمهوری اسلامی ایران به مناسبت قهرمانی در جهان تقدیر کردند.