شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

‌«لیزا فرانچتی» 59 ساله اولین زنی است که در صورت موافقت سنا نیروی دریایی آمریکا را رهبری می‌کند. به راستی او کیست؟ چه کارنامه‌ای دارد و در خلیج فارس چه‌خواهد کرد؟

وزیر ارتباطات گفت: همه پیام‌رسان‌های ایرانی حافظ اطلاعات خصوصی مردم هستند و حفظ امنیت و اطلاعات خصوصی کاربران خط قرمز ماست.

در پی انتشار مطالب توهین‌آمیز و طرح ادعاها و مطالب غیرمستند از سوی یک بازیگر به نام شهره قمر، که موجب اشاعه حس ناامنی روانی در جامعه شده بود، برای این فرد پرونده قضایی تشکیل شد.

وزیر راه و شهرسازی توجه به زیرساخت‌های حمل و نقلی شرق کشور را یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: هر ماه یک پروژه حمل و نقل در کشور افتتاح می شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دستاورد تکمیلی ما آن است که توانستیم از فسفات هم کیک زرد تولید کنیم که اضافه می شود به منابع پرتو زا اورانیوم

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: وزیر دادگستری مسئول نحوه اجرای رأی دیوان عدالت اداری در خصوص ادامه یا قطع همکاری میثم لطیفی با سازمان اداری و استخدامی شد.

وزیر ارشاد با بیان اینکه هنرمندانی که حجاب و عفاف را رعایت نکردند ممنوع الکار شدند؛ گفت: در حوزه حجاب و عفاف به وزارتخانه دستگاه‌های تابعه دستور دادم به طور جدی وارد شوند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در حاشیه هیات دولت، گفت: پروژه میانکاله مجوز محیط زیست ندارد، دولت پروژه میانکاله را مصوب کرد ولی بعد از آن باید مجوز محیط زیستی صادر شود.

وزیر نفت گفت: افزایش حق العمل‌کار جایگاه‌داران در دستور کار هیئت دولت قرار دارد.

جمعی از دانشجویان صبح امروز در محکومیت اهانت به قرآن کریم مقابل سردر دانشگاه تهران تجمع کردند.

تهران - ایرنا - رئیس جمهور در پیامی درگذشت مادر شهیدان اسدی، از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس را به خانواده آن مرحومه تسلیت گفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان انتشار برخی خبرها در فضای مجازی مبنی بر بمب‌گذاری در دامغان را تکذیب کرد و گفت: کشف خودروی مشکوک به بمب‌گذاری در شهر دامغان شایعه است.

بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه، اکبر طبری با احتساب ایام بازداشت قبلی، صرفا در بخش ارتشاء باید 12.5 سال حبس را تحمل کند.

این روزها، بار دیگر عاشوراست و بار دیگر کربلاست. بازهم حرامیان در برابر یاران امروزی حسین بن علی (ع) به‌صف ایستاده‌اند اما، دیگر مانند آن روز غم‌زده، مولای مظلوم ما تنها نیست.