شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

دفتر ارتباطات شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در پاسخ به انتشار نامه مجعول و خبری با عنوان «سفر دختر مدیر وزارت راه به کانادا با استفاده از رانت پدر» توضیحاتی را ارائه کرد.

سومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت که پیش‌ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از یک سامانه انجام می‌شود و برای ثبت نام متفاضی‌ها الزامی است.

رئیس‌جمهور از رسانه‌ها و به‌ویژه رسانه ملی خواست ظرفیت‌های بزرگ ایران پیشرفته و فناور و جایگاه علمی و فناوری کشور را خاصه برای نسلی از ایرانیان که شناخت کمتری از ظرفیت‌های کشور دارند، بیش از گذشته به تصویر بکشند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: بررسی‌های اولیه انتخابات اتاق بازرگانی ایران حاکی از وجود ایرادات و تخلفات اساسی منجر به احراز عدم صحت انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران در سطح ملی و استانی است.

روابط عمومی وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: اعضای 15 باند سازمان یافته‌ی قاچاق کلان محصولات دخانی در 10 استان کشور بازداشت شدند.

رئیس‌جمهور در نامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی، مصوبه قانونی واردات خودروهای کارکرده را برای اجرا ابلاغ کرد.

درخواست اعاده دادرسی وکیل محمد قبادلو یکی از محکومان اغتشاشات پاییز سال گذشته، با ارائه گواهی جدید التحصیل از پزشکی قانونی، در دیوان عالی کشور پذیرفته شد.

دبیر ستاد حقوق بشر در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل، خواستار محکومیت اقدام تروریستی و به شهادت رساندن 4 نیروی پلیس در مسیر خاش به تفتان شد.

القاصی با تاکید بر ضرورت پرهیز از تعیین نامعقول مجازات‌های جایگزین حبس عنوان کرد: مجازات جایگزین حبس باید با شخصیت مرتکب و نوع جرم تناسب داشته باشد و سبب بازاجتماعی شدن مرتکب و ایجاد بازدارندگی گردد.

به‌نشر، خط‌مقدم، شهید کاظمی، راه‌یار و... ناشرانی هستند که پس از کشف حجاب کارکنان طاقچه، با این پلتفرم توزیع کتاب‌های صوتی و الکترونیکی قطع همکاری کردند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، از مقدمات برگزاری نماز ظهر عاشورا و نماز جمعه به صورت همزمان در کشور خبر داد.

روزنامه پاکستانی: امیرعبداللهیان هفته آینده به اسلام‌آباد سفر می‌کند