یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

در واکنش به هتک حرمت مجدد به ساحت مقدس قرآن کریم در کشور سوئد، سفیر این کشور در تهران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.

جلسه دادگاه شکایت آمنه سادات ذبیح پور از سپیده قلیان به دلیل عدم رعایت حداقلی شئونات توسط متهمه، برگزار نشد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت همسر حجت‌الاسلام محسن اراکی را تسلیت گفتند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف انواع کالاهای اساسی و ضروری در اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار کالاهای اساسی به ارزش بیش از 3 هزار میلیارد ریال در کشور خبر داد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دفاع مقدس و دفاع از حرم را اوج فداکاری ملت ایران دانست و گفت: ارتش هزار و 184 فرمانده شهید تقدیم انقلاب کرده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در سخنان خود با اشاره به ایام عزاداری محرم گفت: به نظر بنده رژیم پهلوی در تاسوعا و عاشورای سال 57 مرد و در 22 بهمن دفن شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فرماندهان و کارکنان فراجا بدانند که در این حرکت ارزشمند، مردم متدین، انقلابی و ارزشی پشتیبان آن‌ها هستند.

دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی (ره) استان خوزستان از کشف و ضبط 4 هزار و 740 تیر فشنگ اسلحه جنگی از یک شناور خبر داد.

کرمان - فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در گلزار شهدای کرمان به سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ادای احترام و با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و اوراق بهادار توضیحاتی را در خصوص شناسایی کدهای مظنون به استفاده از اطلاعات نهانی مربوط به مصوبه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و سوخت صنایع ارائه داد.

نشست مشورتی وزرای سابق امور خارجه و امیرعبداللهیان در مرکز مطالعات وزارت خارجه برگزار شد.