شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

سیاسی وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم عزاداری شب عاشورا حسینی علیه‌السلام امشب (پنج شنبه) با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از عزاداران حسینی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

وزیر اطلاعات از بررسی چندین پرونده در دستگاه قضایی درباره امنیت روانی در فضای مجازی خبر داد.

وزیر امور خارجه کشورمان با جیحون بایرام‌اف، وزیر امور خارجه جمهوری آذربایجان در خصوص مهم ترین مسائل همکاریهای دوجانبه و مسائل منطقه ای رایزنی و تبادل نظر کردند.

رجوی در طراحی عملیات فروغ جاویدان و وقتی نیروها را در دوم مرداد سال 1367 در قرارگاه اشرف برای حمله توجیه می‌کرد، گفت: وقتی تهران را تسخیر کردید تا 48 ساعت با شما کاری ندارم هر کاری خواستید بکنید.

وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی، درگذشت شیخ سعید بن زاید آل نهیان نماینده حاکم ابوظبی را به برادر ایشان، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات عربی متحده تسلیت گفت.

مراسم با شکوه عزاداری تاسوعای حسینی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان برگزار شد.

اگرچه بخش قابل‌توجهی از افکارعمومی ایران و جریان‌های سیاسی کشور شیفته و فریفته برجام هستند و آن را توافقی راهگشا برای حل معضلات کشور می‌دانند اما واقعیت موجود با برداشت آنان تفاوت‌های بارزی دارد.

5 مرداد سالروز عملیات مرصاد در سال 67 است؛ این عملیات تنها چند روز پس از پذیرش قطعنامه 598 برای مقابله با هجوم گروهک تروریستی منافقین در غرب کشور انجام و منجر به شکست آنان شد.

رییس مجلس شورای اسلامی قانون اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی را برای اجرا ابلاغ کرد.