جمعه 31 فروردین 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

شوراهای نظارتی ساترا در طول این مدت نتوانسته کارنامه موفق نظیر سازمان معادلش در حوزه مدیریت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی ارائه دهد.

اعزام‌های متقاضیان عزیمت به عتبات عالیات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از 23 اسفند سال 1402 آغاز شده و تا نهم فروردین 1403 ادامه می‌یابد.

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن حجت الاسلام والمسلمین انصاریان درباره ماندگارترین معشوق سخنرانی می‌کند.

بر اساس مسائل مطرح شده، موضوع صادرات به عنوان راهبرد اصلی پیشرفت در صنعت نوشت‌افزار در سال‌های آینده تعیین شد.

بنیامین بهادری در اولین روز از ماه مبارک رمضان میهمان شبکه 2 سیما بود.

اگر رویدادهای جهان اسلام را مرور کنیم، می‌بینیم بخشی از آن تم شیعی دارد مثل محرم که کاملا رویداد مناسکی و آیینی بومی شیعی است اما رمضان یک هویت اسلامی دارد و این ظرفیت بزرگی است.

دخالت دیگر دولت های اروپایی با فشار آمریکا در مسئله جنگ روسیه و اوکراین و ارسال تسلیحات سنگین و سبک به خاک اوکراین برای مقابله با ارتش روسیه این نظریه " جنگ جهانی سوم " را محکم تر می‌کند.

سریال هفت سر اژدها شب های ماه مبارک رمضان ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می شود.

حلول ماه مبارک رمضان، عید بندگی و ایام مغتنم زنده شدن دل‌هاست. ایامی که همه بندگان بیش از همیشه در معرض عام رحمت الهی قرار می‌گیرند.

رمضان از مصدر «رمض» به مفهوم شدت گرما و تابش آفتاب بر رمل... معنا شده است. انتخاب چنین واژه‌ای به راستی از دقت نظر و لطافت خاصی برخوردار است؛ چرا که سخن از گداخته شدن است و شاید به تعبیری دگرگون شدن در زیر آفتاب گرم و سوزان نفس و تحمل ضربات بی‌امانش، زیرا که رمضان ماه تحمل شدائد و عطش است.

شبکه‌های تلویزیونی برای سحر و افطار ویژه‌هایی را تدارک دیدند که شاید برنامه‌هایی همچون محفل و زندگی پس از زندگی مهمترین آن‌ها باشد.

سریال‌ها و برنامه‌های پربیننده فیلیمو و فیلم نت، چه شیوه‌های جدیدی را برای نمایش تبلیغات به کار گرفته‌اند و باعث انتقاد کاربران شده‌اند؟

یکی از موارد ضعف در این سریال شخصیت ایرج است که سه بار هدف مستقیم تیرقرار می‌گیرد اما در نهایت زنده می‌ماند. او یادآور شمایل "آرنولدگونه" مفتاح (مهدی حسینی‌نیا) در سریال می‌خواهم زنده بمانم است.

وقتی کار نویسندگی در حوزه جنگ را شروع کردم، آرزویم این بود درباره گمنام‌ترین‌ها بنویسم. دوست داشتم درباره آدم‌های معمولی جنگ بنویسم و علاقه‌ای نداشتم درباره فرماندهان، سرداران و آدم‌های شاخص بنویسم.