پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

ترتیل صفحه 200 سوره سوره توبه با قرائت استاد پرهیزگار (جزء دهم)

سفارش دهندگان این ویدئو برای اینکه نشان دادن طیف موسوم به خاکستری مخاطب شبکه نسیم بوده‌اند از حجاب غیررسمی و عمدتا کلاه استفاده کرده‌اند.

رستگاری سریالی است که علناً و آشکارا می‌خواهد روایت زندگی و بحران‌هایش از چشم افشاگر اسلام و اسلام انقلابی و فسادستیز و عدالت‌محور بیان شود!

مُناجاتُ المُطیعین یا مناجات فرمانبرداران خدا، از مناجات‌های پانزده گانه است که از امام سجاد (ع) نقل شده است. درخواست توفیق بندگی و انجام تکالیف الهی و زائل کردن شک و ریب از موضوعات این مناجات است.

در تاریخ میلاد خجسته امام مجتبی علیه السلام اندکی اختلاف وجود دارد. طبق قول مشهور، در 15 ماه مبارک رمضان سال سوم هجری، در شهر مدینه منوره چشم به جهان گشود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: سال گذشته در چارچوب کمک به تامین مسکن اصحاب فرهنگ و هنر، پرونده 700 هنرمند متقاضی مسکن استان تهران تکمیل شد.

تلویزیون این روزها برخلاف قبل پذیرای سلبریتی‌ها و چهره‌های محبوب است، اتفاقی که درست و غلط آن نیاز به بررسی دارد.

انصاریان گفت: درک پیامبر (ص) از روزه درک عاشق و معشوق بود به این علت پس از روز عید فطر 6 روز دیگر روزه می‌گرفتند. حضرت درک می‌کردند که این معشوق زوال ندارد.

در این غرفه، خدماتِ ترویجی و فرهنگی با هدف آشنایی بیشتر مخاطبِ کودک و نوجوان با آموزه های قرآن کریم ارائه می شود.

منوچهر آذری، ماجرای ارادت خود به ساحت امام رضا (ع) را روایت می‌کند.

رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارشاد خطاب به منتقدان دولت گفت: چرا از شکسته شدن تاریخی رکوردهای مخاطبین و فروش سینما عصبانی هستید؟

دانشجویان با پاسخ به پرسش سایت دیدار نهاد می‌توانند به قید قرعه در دیدار رمضانیه دانشجویان با رهبر معظم انقلاب حضور داشته باشند.