جمعه 7 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

برخی معتقدند بعد از جایزه اسکار برترین فیلم سال، مهم‌ترین جایزه میان جوایز 24 گانه اسکار جایزه برترین «فیلم بین‌الملل» (غیر انگلیسی زبان) است.

بر اساس اعلام اداره کل اطلاع رسانی معاونت کتابخانه ملی ایران ساعت فعالیت و خدمات رسانی تالارهای کتابخانه ملی در ایام نوروز 1403 اعلام شد.

ویژه‌برنامه ادبی «بهار آینه» به مناسبت ماه مبارک رمضان در پنج بخش و 30 قسمت از 25 اسفندماه 1402 تا پایان ماه رمضان از شبکه کتاب پخش می‌شود.

آن‌کسی که مؤمن است و می‌خواهد مؤمن بماند و از ثمرات مؤمن بودن بهره ببرد، در مقابل همه احکام خدا باید احساس تعهد کند و در همه‌جا باید احساس تعهد کند.

ماه مبارک رمضان در سوریه با سنت‌های خاصی همراه است و شهرهای مختلف این کشور اسلامی در ماه رمضان حال و هوای دیگری به خود می‌گیرد.

ماه رمضان فقط در کشورهای مسلمان و عربی نیست. خیلی از کشورهایی که دین رسمی‌شان اسلام نیست هم از برکت ماه مبارک به واسطه مسلمانانی که در کشورشان زندگی می کنند، بهره می‌برند.

زهرا داوودنژاد به تشریح وضعیت برادرش رضا داوودنژاد که مدتی‌ست در بیمارستان بستری است، پرداخت.

کیم جای خواننده کره ای که حضورش در ایران خبرساز شد امشب در برنامه «محفل» دیده می شود.

با اضافه شدن بر تعداد شبکه‌های تلویزیونی در دهه هفتاد، آنتن تلویزیون نیاز به خوراک بیشتری برای جذب مخاطب داشت.

شوراهای نظارتی ساترا در طول این مدت نتوانسته کارنامه موفق نظیر سازمان معادلش در حوزه مدیریت نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی ارائه دهد.

اعزام‌های متقاضیان عزیمت به عتبات عالیات در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از 23 اسفند سال 1402 آغاز شده و تا نهم فروردین 1403 ادامه می‌یابد.

همزمان با ایام ماه مبارک رمضان کلیپی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که در آن حجت الاسلام والمسلمین انصاریان درباره ماندگارترین معشوق سخنرانی می‌کند.

بر اساس مسائل مطرح شده، موضوع صادرات به عنوان راهبرد اصلی پیشرفت در صنعت نوشت‌افزار در سال‌های آینده تعیین شد.

بنیامین بهادری در اولین روز از ماه مبارک رمضان میهمان شبکه 2 سیما بود.