یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

جمعی از مردم عراق برای حضور در مراسم عزاداری شهادت امام حسن عسکری علیه‌السلام با وجود برخی ناآرامی‌ها در این کشور، با پای پیاده در حال حرکت به سوی سامرا هستند.

رئیس انجمن قلم گفت: این برنامه دشمنان ایران است که ایران مقتدر را بشکنند و تجزیه کنند تا کشورهای کوچک و وابسته بسازند. در حالی که ایرانِ مقتدر به کشورهای کوچک بخش‌پذیر نیست

مهناز افشار با تصور اینکه در این ایران توییت‌های ساختارشکنانه منتشر کرده و با ادعای اینکه برای او پرونده سازی شده در تجمعات مردم شهر دوسلدورف حضور پیدا کرد اما با واکنش‌های عجیبی مواجه شد.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری و سید امیر حسینی با انتشار پیام‌هایی در فضای مجازی تلاش کردند با روشن کردن چهره و هدف تجزیه‌طلبان در اغتشاشات اخیر، آنان را از عاقبت این کار باخبر کنند.

مجری «سمت خدا» پس از چندی غیبت، دوباره به آنتن برگشت. این مجری قدیمی دوباره بعد از مدتی غیبت، امروز در برنامه «سمت خدا» حضور پیدا کرد.

مخاطب متوجه می‌شود با موضوع مهمی روبرو است و سئوالات بیشتری دارد اما متاسفانه این سئوالات از طرف نویسندگان به خوبی پاسخ داده نمی‌شود و همین علت است که موجب اضمحلال این کتاب‌ها در 5 سال دیگر می‌شود.

مهدی ماهانی در برنامه ی سلام تهران گفت: من و امثال من باید اندازه جایگاهمان صحبت کنیم و تابع قوانین باشیم. اگر من واکنشی در فضای مجازی داشته باشم و بعد مشخص شود که اشتباه بوده من مسئول تبعات آن هستم.

جلسه نقد و بررسی کتاب «نِشانِ حُسن» امروز شنبه 9 مهر در حوزه هنری برگزار می‌شود.

محمدمهدی اسماعیلی همزمان با برپایی اجلاس وزرای فرهنگ کشورهای عضو یونسکو در کشور مکزیک، پیامی صادر کرد که این پیام توسط سفیر و نماینده دائم ایران در یونسکو قرائت شد.

رمان‌نویس ایرانی و مدیر سابق شبکه پویا گفت: جریان‌های تجزیه‌طلب همیشه با نقاب خود را وارد میدان می‌کردند، ولی در اغتشاشات اخیر، خیلی زود نقاب را کنار زدند و خیلی صریح نقشه اصلی خودشان را اعلام کردند.

اگر کسی قتل نفس مرتکب شده و یا عمل منافی عفت انجام داده باشد، با خواندن چند رکعت نماز یا انفاق به فقرا نمی‌تواند، گناه را جبران کند.

سینماپرس: پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت در پیامی از جریان انقلاب اسلامی حمایت کرد.

مدعی‌العموم به جهت تشویق به اغتشاش و هم‌صدایی با دشمن علیه برخی از سلبریتی‌ها اعلام جرم کرد.

جعفر دهقان با بیان اینکه هنرمندان اصلا موافق آشوب و اغتشاش نیستند، گفت: یک هنرمند با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده و چهره شده اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی حمایت کند، درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم و مردم خیانت کرده است.

مستند «راکال» ناگفته‌های محرمانه و جذاب سال‌های دفاع مقدس وتیم شنود مکالمات نظامیان عراقی چهارشنبه ساعت 20 از شبکه مستند پخش می‌شود.