شنبه 2 تیر 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

شمار فراوانی از امضاء کنندگان دومین بیانیه «تفنگت را زمین بگذار» سینماگر نیستند و اغلب فعالان (حوزه مستند و کوتاه) یا عوامل پشت صحنه مثل تدارکات هستند.

لحظه‌هایی که حس می‌کنیم دلمان برای حضرت محمد (ص) گشایش یافته و عواطف‌مان سراسر از نور رسالت این پیامبر والا برافروخته شده، فرصتی مغتنم برای ذخیره سازی است.

اساسا زندگی سلبریتی بر اساس منطق خوشنامی یا بدنامی برای عموم مردم سرگرم‌کننده است. طبق این چارچوب یک شورشگر آنارشیست یا تبهکار شناخته‌شده نیز می‌تواند در زمره سلبریتی‌ها قرار گیرد.

پیکر مطهر شهیدان «حسین یوسفی»، «حبیب الله اعرابی» و «محمد مهاجر» پس از سال‌ها که از دفاع مقدس می‌گذرد توسط جست‌وجو گران نور، تفحص شده و هویت‌شان توسط آزمایش DNA شناسایی شد.

براساس بخشنامه اداره‌کل موزه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ساعت کار موزه‌های زیر نظر این وزارتخانه در 6 ماه دوم سال تا ساعت 17 اعلام شد.

مجمع ناشران انقلاب اسلامی که متشکل از جمعی چندصدنفره از ناشران متعهد و انقلابی است در محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور بیانیه‌ای صادر کرده است.

مصادف با ایام هفته دفاع مقدس نیز فیلم‌هایی با حال و هوای دفاع مقدس از آنتن شبکه‌ها پخش می‌شود.

رهبر معظم انقلاب می‌گویند: رنج شما آحاد بشر بر پیامبر اعظم (ص) گران می‌آید و او از رنج شما رنج می‌برد، او دلسوز شما است، مشتاق شما است، علاقه‌مند به سرنوشت شما است، این خطاب به همه آحاد بشر است.

تعطیلی 4 روزه سینماها در روزهای پایانی ماه صفر و ایام عزاداری از ساعت 17 امروز (دوم مهرماه) آغاز می‌شود.

مراسم خاکسپاری زنده‌یاد امین تارخ روز دوشنبه چهارم مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران جزئیات تجمع «امت رسول الله (ص)» در محکومیت فتنه گران را اعلام کرد.

امین تارخ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان، بر اثر بیماری قلبی درگذشت.

اگه صدا و سیما نبود تو الان در برره پایین باید نخود می خوردی و بز می چراندی!

مهران مدیری آنقدر نقش‌های متفاوت سیاسی برای احزاب مختلف بازی کرده که نقش اصلی خود را گاهی فراموش می‌کند.

ناوهواپیمابر اتمی یو. اس. اس رونالد ریگان آمریکا برای انجام رزمایشی مشترک با کره جنوبی وارد بندر بوسان شد

32 انجمن و 64 گروه فیلم‌ساز انقلاب اسلامی سراسر کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس و به دنبال رفتارهای ضد ملی و ضد اسلامی اخیربیانیه صادر کرده و هرگونه اهانت به پرچم کشور، قرآن و مقدسات دینی و انقلابی از سوی مزدوران و فریب‌خوردگان جبهه کفر و نفاق محکوم دانستند.