یک‌شنبه 27 خرداد 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

نمایشگاه عکس کمتر دیده شده جهان پهلوان غلامرضا تختی به مناسبت پنجم شهریور همزمان با سالروز ولادت وی با حضور جمعی از پیشکسوتان ورزش کشتی در فرهنگسرای گلستان تهران برپاشد.

زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله شیخ محمد علی ناصری عصر جمعه از طرف بیت آن مرحوم اعلام شد.

مراسم رونمایی از مجموعه مستند «مسیر عاشقی» به کارگردانی امیر تاجیک در تالار آبگینه تهران برگزار شد.

پیکر هوشنگ ابتهاج در تهران تشییع شد و بناست با یک روز تاخیر فردا در باغ محتشم رشت به خاک سپرده شود.

علیرضا خمسه بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون مهمان قسمت جدید برنامه تلویزیونی «شب فیروزه‌ای» است.

شهاب حسینی: افتخاری که در حین ساخت فیلم «دلشکسته» مشمول حال ما شد این امر بود که در بخش پایانی ما پرچمی را که در بالای مرقد امام حسین (ع) برافراشته بود را در سکانس عزاداری داشتیم.

فراخوان پانزدهمین دوره جایزه ادبی «جلال آل احمد» توسط دبیرخانه این جایزه منتشر شد.

پیکر مرحوم هوشنگ ابتهاج چهارشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای خانواده آن مرحوم از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به ایران منتقل شد.

گزیده بیانات مهم آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای رهبر حکیم انقلاب اسلامی درباره «جهاد تبیین» از مجموعه ویدیویی «نشان» منتشر شد.

حاج مهدی عراقی یکی از سرشناس‌ترین نیروهای انقلاب که در زمان حضور امام خمینی در پاریس به عنوان محافط امام نیز فعالیت می‌کرد سرانجام زیر رگبار یوزی گروه فرقان شهید شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هفتگی هیات دولت گفت: آماده برگزاری مراسم تدفین پیکر مرحوم امیرهوشنگ ابتهاج در گیلان هستیم.

این برنامه با کوشش معاونت فرهنگی - اجتماعی سازمان مناطق آزاد کیش برگزار می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اولین جلسه اعضای حقوقی شورای عالی سینما تا قبل از 21 شهریور، روز ملی سینما، تشکیل می شود.

تهیه‌کننده برنامه «اقیانوس آرام» درباره این برنامه و چالش‌های آن سخن گفت و اینکه قرار نیست به دنبال چهره‌های صرفا معروف و مشهور برای دعوت به برنامه باشند.

رهبر انقلاب در ملاقات با عوامل مجموعه نمایشی «سرزمین نور» از کارگردانی منوچهر اسماعیلی تمجید کردند اما بعد از این دیدار اتفاق تلخی رقم خورد.