پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

فرهنگی وب‌گاه مشرق نیوز

نمایش «سیمای شنبه‌ها» به کارگردانی علی نجفی، اجراهای عمومی خود را از امروز 20 اردیبهشت ماه در تماشاخانه خاتون آغاز می‌کند.

مجموعه «آموزشی و پژوهشی رسانیوم»، همزمان با آغاز سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از «آزمایشگاه کتاب» رونمایی کرد.

یک تهیه‌کننده سینما می‌گوید که فیلم تازه‌اش با بازی "لعیا زنگنه" روایت زنی است که بعد از عملیات مرصاد با منافقین مانده و رفتارهای آنان برای او مانند کابوس شده است. این فیلم که قبل از کرونا ساخته شده است به‌تازگی پروانه نمایش گرفته است.

با حکم محسن برمهانی معاون سیما مدیران شش شبکه تلویزیون منصوب شدند.

فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان به صورت آنلاین اکران می‌شود.

معاون امور فرهنگی وزارت ارشاد گفت: سی و سومین نمایشگاه کتاب با حضور 2800 ناشر که 1700 ناشر در مصلی به صورت حضوری و 1100 ناشر در فضای مجازی پذیرای مردم خواهند بود.

آیین تجلیل از استادان و پیشکسوتان در حوزه اسناد، همزمان با روز اسناد ملی و میراث مکتوب برگزار شد.

مهدی مجتهد از سوی جبلی را می‌توان به‌عنوان یکی از انتخاب‌های کلیدی‌اش به شمار آورد

فیلم «قطار سریع‌السیر» با بازی برد پیت و انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو» از جمله تولیدات موردانتظار هالیوودی هستند که به زودی روی پرده سینماها می‌روند.

امسال سریال‌های رمضانی زودتر از رسیدن ماه رمضان آغاز شدند و پس از اتمام ماه مهمانی خدا ادامه یافتند.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری نصیر حیدریان روزهای 11 و 12 خرداد ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت به صحنه می‌رود.

سهام غول سینماهای زنجیره‌ای «اِی‌ام‌سی»(AMC) در روز دوشنبه سقوط کرد زیرا سرمایه‌گذاران هنوز به سودآوری آن مطمئن نیستند.

بقیع تاکنون 2 بار مورد تخریب وهابیون سعودی قرار گرفته است. آخرین بار 99 سال گذشته همزمان با هشتم شوال سال 1345 قمری که به «یوم الهدم» مشهور است، بقیع به دستور سعودی‌ها تخریب و با خاک یکسان شد.

با ادامه اکران فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» و میزبانی حدودا نیم میلیونی این فیلم از مخاطبان در سینماها، از موزیک ویدیوی اختصاصی آن رونمایی شد.

اکثر کسانی که حرف‌های گوگوش را شنیدند، او را زنی اغواگر یافتند که برای رفع کردن مشکلاتش یا برای ترقی در مدارج اجتماعی، از رابطه‌های غیرصادقانه با مردهای مختلف سود می‌جسته است.

باید قدردان رزمنده‌هایی باشیم که در مقابل داعش جنگیدند. نسل من می‌خواهد بدون ترس و دلهره به زندگی‌اش ادامه بدهد. قطعا سایه این رزمندگان در کشور من نبود، آرامش ما امتداد نداشت.