شنبه 29 اردیبهشت 1403

مصباح یزدی

مصباح یزدی

خبرگزاری تسنیم

نشست معرفی و بررسی مجموعه های «پرچمدار کوچک من» و «کشتی نجات» برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کدخدایی گفت: اجرا و نظارت بر انتخابات کاملا مردمی است زیرا هم اعضای هیئت‌های اجرایی و هم اعضای هیئت‌های نظارت از میان مردم هستند.

خبرگزاری تسنیم

رییس پژوهشکده شورای نگهبان گفت: زیرسوال بردن سازوکارهای اجرا و نظارت بر انتخابات را از روش‌های همیشگی بدخواهان نظام برای دلسرد کردن مردم است درحالی که در کشور ما اجرا و نظارت بر انتخابات کاملا مردمی است.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «نخسایی‌ها» روایتی از زندگی شهید سجاد عفتی که توسط مصطفی آقامحمدلو نوشته شده، توسط نشر شهید کاظمی به چاپ پنجم رسید.

خبرگزاری تسنیم

مرحوم علامه [طباطبائی] به حاج آقا (آیت الله مصباح یزدی) می‌فرمود: تو در میان شاگردانم همانند انجیر هستی که همه چیز آن قابل استفاده است و چیزی از آن دور ریخته نمی‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: تلاش کرده‌ایم بهترین‌ها را در وزارتخانه به کار بگیریم. البته به این معنا نیست که کار ما خالی از اشکال است. وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دست بچه‌های انقلاب است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

وزیر ارشاد گفت: تلاش کرده ایم بهترین‌ها را در وزارتخانه به کار بگیریم. البته به این معنا نیست که کار ما خالی از اشکال است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دست بچه‌های انقلاب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی در آیین پایانی «طرح ولایت» ویژه معلمان و فعالان فرهنگی که چهارشنبه شب 4 مرداد در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد، با اشاره به این که «طرح ولایت» حاصل تلاش و مجاهدات علمی و عملی مرحوم علامه مصباح یزدی بوده است، از «بصیرت» به عنوان امتیاز ویژه آیت الله مصباح یزدی نام برد و افزود: این ویژگی ممتاز ایشان به دلیل ورود...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز 6 مرداد در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی (ع) با تأکید بر اینکه امروز دشمن درصدد ایجاد فاصله و جدایی بین مردم و اهل بیت است، اظهار کرد: در تمام جوامع اسلامی دشمن هر کاری توانسته انجام داده تا بین مسلمانان و اهل بیت فاصله اندازد، اما نتوانسته کاری کند که ما از خدا و امام حسین دست برداریم.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنه نیروی انسانی این وزارتخانه با یک کار سخت و پرمانع در آستانه یک تحول جدی قرار گرفته است و 400 نیروی جوان حزب اللهی بعد از 2 سال کار جدی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مرکز بین‌المللی ترجمه و نشر جامعهالمصطفی - از موسسات نزدیک به اندیشه مرحوم محمدتقی مصباح یزدی - همکاری خود را با مجموعه طاقچه قطع کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارشاد گفت: 400 نیروی جوان حزب اللهی تا پایان تابستان وارد این وزارتخانه می‌شوند تا تغییر در بدنه به وجود آید.