شنبه 15 اردیبهشت 1403

مصباح یزدی

مصباح یزدی

وب‌گاه مشرق نیوز

در بحبوحه تبلیغات انتخاباتی سال 88 ناگهان پچ‌پچی در گرفت که کروبی نامزد انتخابات با ساسی مانکن دیدار کرده و عکس یادگاری گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کاردار اسبق ایران در جمهوری آذربایجان با افشای جزئیاتی مهم و تکان دهنده از سوآپ نفتی آذربایجان و نقش محصولی و احمدی نژاد در این معامله نفتی، به خبرگزاری خبرآنلاین می‌گوید: 90 درصد ثروت محصولی از طریق سوآپ نفتی بدست آمده که برای اثبات این قضیه کافی است گردش مالی محصولی قبل و بعد از ورود به سوآپ نفتی را مدنظر قرار بدهند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک فعال مدعی اصلاحات گفت: افکار مصباح یزدی با افکار امام راحل و رهبری زاویه دارد و عجیب است که وزیر کشور گفته پیرو افکار مصباح یزدی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: در حال حاضر محصولی خانه آنچنانی دارد و طبق گفته‌های حتی اصولگرایان محصولی ثروت هنگفتی دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: سید مهدی حسینی دورود به توهین‌های شاگرد آیت الله مصباح یزدی به دکتر شریعتی، سید محمد خاتمی و محدرضا حکیمی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسینی کیا نماینده مجلس در گفتگو با تسنیم در خصوص اعطای خودرو فیدلیتی به نمایندگان گفت: از طرف شرکت خودروساز به ما گفتند که اگر معذوریتی دارید که خودرو را به نام خودتان بردارید، به نام هر شخص دیگری که می‌شناسید خودرو بردارید.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهردار اسبق اردبیل به خبرآنلاین می‌گوید: به نظر بنده شخصیت سیاسی، اقتصادی و اجتماعی محصولی در کنار احمدی‌نژاد شکل گرفت و این شخصیت جریانی تحت عنوان جبهه پایداری راه انداخته است. در مجموع احمدی‌نژاد اسپانسر جبهه پایداری و محصولی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: وزیر کشور گفت: مهندسی انتخابات کلیدواژه دشمن برای کمرنگ کردن مشارکت سیاسی مردم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر دولت اصلاحات در واکنش به تلاش پایداری ها برای تطهیر محصولی می گوید که آنچه که در دولت خاتمی به خاطر دارم این است زمانی که احمدی‌نژاد به عنوان شهردار مطرح شد، وزیر کشور از امضای حکم او امتناع می‌کرد و دلیل آن هم پرونده‌ای بود که احمدی‌نژاد در شهرداری اردبیل داشت که آن پرونده هم به سوآپ نفتی ارتباط پیدا می‌کرد که انجام داده بودند و همان موقع 3 میلیارد تومان درآمد آن به...

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر دولت اصلاحات در واکنش به تلاش پایداری ها برای تطهیر محصولی می گوید: آنچه که در دولت خاتمی به خاطر دارم این است زمانی که احمدی‌نژاد به عنوان شهردار مطرح شد، وزیر کشور از امضای حکم او امتناع می‌کرد و دلیل آن هم پرونده‌ای بود که احمدی‌نژاد در شهرداری اردبیل داشت که آن پرونده هم به سوآپ نفتی ارتباط پیدا می‌کرد که انجام داده بودند و همان موقع 3 میلیارد تومان درآمد آن به حساب محصولی...

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: شاگرد مصباح یزدی به بهانه سالگرد درگذشت علامه طباطبایی جمله مشهور منسوب به او را تکذیب و اظهارات تندی علیه سیدمحمد خاتمی مطرح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی جبهه اصلاحات در پاسخ به اظهارات اخیر متقی فر در خصوص اصلاح طلبان به جماران گفت: آقایان در شرایطی به دنبال یافتن نسبت اصلاح طلبان با امام و انقلاب هستند که تنها گروهی که نسبتشان با امام روشن است، اصلاح طلبان هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی جبهه پایداری با انتقاد از حمله اصلاح‌طلبان علیه دولت، گفت: اصلاح‌طلبان می‌گویند سفره مردم کوچک شده است. سفره مردم را به قدری کوچک کردید که هر قدر بزرگ شود، باز هم کوچک دیده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری با چالشی بزرگ روبروست، چالشی که او را در دو راهی کاندیداتوری از تهران یا بیرجند قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: محمدمهاجری فعال سیاسی اصولگرا در یادداشت امروز خود در اعتماد به بحث مخالفت مرحوم محمدتقی مصباح یزدی با تحزب پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سخنگوی جبهه پایداری گفت: اصلاح‌طلبان و غرب‌گراها، در حال حذف‌شدن از عرصه قدرت و سیاست هستند و به همین دلیل، دارند دست و پا می‌زنند و منتظرند که اتفاقی مثل حوادث پارسال، رخ دهد تا بتوانند دوباره فعال شده و با حمایت از اغتشاشات، احکام دینی را به چالش بکشند.