جمعه 10 فروردین 1403

معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری تهران / زاکانی: همه مکلف به فراهم کردن اسباب خدمت به مردم هستیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
معارفه فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری تهران / زاکانی: همه مکلف به فراهم کردن اسباب خدمت به مردم هستیم

شهردار تهران در آئین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: همه ما مکلف هستیم اسباب و الزامات خدمت به مردم را فراهم کنیم.

- اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار مهدی معصوم‌بیگی در آئین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران اظهار کرد: شکرگزار نعمت ولایت و امنیت در ایران عزیزمان هستیم که علی‌رغم حجم انبوه دسیسه معاندان و دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون موفق به خدشه‌دار کردن نظم و آرامش در ایران سرافراز نشده‌اند و اقتدار کشورمان علاوه بر عنایت خداوند متعال، مرهون هم‌افزایی تمام دستگاه‌های امنیت‌ساز و همراهی مردم عزیز و نجیب است.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی کشور با اشاره به موفقیت‌های فرماندهی کل انتظامی کشور در امر هوشمندسازی خدمات گفت: بحمدالله پلیس جمهوری اسلامی ایران از جمله سازمان‌های پیشتاز و پیشگام در امر هوشمندسازی است و بر این اساس امروز شاهد ارتقاء کمیت و کیفیت خدمات انتظامی و امنیت مثال‌زدنی در گستره پهناور ایران عزیزمان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه اهمیت امنیت ایجاب می‌کند تا مؤلفه‌های تاثیرگذار در ارتقاء و استمرار امنیت را برابر با استانداردهای جهانی کنیم، تصریح کرد: با این وصف همت و مساعی تمام مسئولان، سازمان‌ها و نهادهای مؤثر در تأمین نظم و آرامش بر این امر متمرکز شده است تا خدمات مورد نیاز مردم در همه زمینه‌ها به نحو مطلوب تأمین شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه از زمان‌های گذشته بلدیه‌ها، عدلیه‌ها و نظمیه‌ها سه نهاد شناخته شده و تأثیرگذار در امر خدمات‌رسانی و گسترش امنیت و عدل بودند، ادامه داد: وجوه مشترک زیادی بین مجموعه‌های شهرداری و پلیس وجود دارد که مهمترین آن حجم انبوه مراجعات مردمی برای دریافت خدمات است از این رو پلیس و شهرداری مردمی‌ترین سازمان و تأثیرگذارترین نهاد در تامین آرامش مردم و استقرار نظم عمومی محسوب می‌شوند.

وی به ضرورت تشکیل یگان‌های حفاظت در دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و افزود: یگان حفاظت شهرداری تهران در سال 1393 تشکیل شد و در حال حاضر خدمات ارزنده‌ای در استقرار انضباط شهری و اجتماعی، اجرای احکام قضائی، تأمین امنیت 800 مجموعه وابسته به شهرداری تهران و تمین نظم و امنیت برخی از تفرجگاه‌ها و بوستان‌های شهری ارائه می‌دهد.

معصوم‌بیگی با بیان اینکه فرمانده اسبق و فقید یگان حفاظت شهرداری تهران سردار "محمدکریم بیات" از یادگاران دوران دفاع مقدس و منشاء خدمات ارزنده بود، خاطرنشان کرد: در مدت حضور وی در یگان حفاظت شهرداری شاهد اقدامات خوبی بودیم که جای قدردانی دارد.

وی با معرفی سرهنگ سید هادی موسوی؛ به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: سرهنگ موسوی از افسران باتجربه، مؤمن، باانگیزه و صاحب تجربه در امور انتظامی هستند که ضمن آرزوی توفیق و سربلندی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای وی، ا‌ن‌شاء‌الله با همراهی شهرداری تهران و پشتیبانی انتظامی کشور شاهد تحول بنیادین در انجام مأموریت‌ها و خدمت‌رسانی به مردم خواهیم بود.

در آئین تکریم و معارفه فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران که با حضور شهردار تهران و جمعی از معاونان شهرداری در محل ساختمان مرکزی برگزار شد، علیرضا زاکانی؛ شهردار تهران با اشاره به ارتقاء جایگاه و ساختار ناجا به فراجا گفت: این مهم بیانگر نقش و اهمیت امنیت و لزوم وجود انتظامی کشور و ضرورت حمایت از آن برای دوام و قوام‌بخشی امنیت در ایران است.

وی با بیان اینکه همه شهروندان یک جامعه در طول زندگی قبل تا بعد از حیات به خدمات دو مجموعه شهرداری و پلیس نیازمند و در ارتباط هستند، افزود: در نگاه تحولی هر دو مجموعه، خدمت‌رسانی بیشتر، کیفی و مطلوب به مردم به عنوان یک اصل تعریف شده است و این افتخاری ماندگار برای شهرداری‌ها و واحدهای انتظامی است.

زاکانی با اعلام آمادگی برای توسعه توانمندی‌های یگان حفاظت شهرداری تهران، خاطرنشان کرد: همه ما مکلف هستیم اسباب و الزامات خدمت به مردم را فراهم کنیم لذا تلاش خواهیم کرد با حضور فرمانده جدید یگان حفاظت فصل جدیدی از همکاری‌های شهرداری و انتظامی کشور آغاز شود.

پرداخت حقوق اردیبهشت کارمندان قراردادی شهرداری با افزایش 40 درصدی با دستور زاکانی زاکانی در مرکز 137: نظارت بر شهرداری حق مردم است / انعقاد قرارداد تأمین 1050 واگن با تولیدکنندگان ایرانی و خارجی + فیلم