پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

معاون حقوقی رئیس جمهور

معاون حقوقی رئیس جمهور

خبرگزاری دانشجو

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو در خصوص حکم صادر شده برای پرونده شهید سلیمانی در شعبه ویژه رسیدگی کننده به دعاوی بین‌المللی تهران گفت: کاری که از نظر بین‌الملل، انجام می‌شود با کاری که در داخل انجام می‌دهیم متفاوت است. با توجه به کنوانسیون‌های بین‌الملل، چون سردار شهید سلیمانی طبق کنوانسیون‌ها، شخصیت مورد حمایت بین‌الملل محسوب می‌شوند....

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری گفت: قانون اساسی به عنوان منشور انقلاب اسلامی باید سر دست گرفته شود و برای اجرای همه اصول آن مجاهدت کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور، در مورد اقدام از طریق دادگاه ICC علیه رژیم صهیونیستی گفت: فلسطین در سال 2018 از رژیم صهیونیستی به این دادگاه شکایت کرده است. منتها الان تقاضای ما از ICC و دادستان آن آقای کریمخان این است که دیوان بین‌المللی کیفری هرچه زودتر به پرونده‌ای که پیش از این تشکیل شده است و فلسطینیان بدین وسیله شکایت کرده‌اند، رسیدگی کنند. وی...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم، ساز و کار ساماندهی امور حقیقی دستگاه‌های اجرایی را تعیین تکلیف کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه کشور ساز و کار ساماندهی امور حقیقی دستگاه های اجرایی را تعیین تکلیف کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دهقان گفت: تجمع، تشریفاتی و فانتزی نیست و امری لازم برای حکومت مردمی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دهقان گفت: دولت‌های اسلامی آماده‌اند تا بودجه مورد نیاز فلسطینیان برای شکایت از رژیم صهیونیستی در دادگاه کیفری بین‌المللی را تامین کنند.

خبرگزاری تسنیم

دهقان گفت: رسیدگی به جنایات جنگی در صلاحیت دادگاه بین‌المللی کیفری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به جنایات صورت گرفته در نواره غزه توسط رژیم کودک‌کش صهیونیستی گفت: بررسی جنایات بشری در غزه در صلاحیت دادگاه بین المللی کیفری است. وی افزود: همه جنایت‌ها علیه بشریت در غزه رخ داده است.