پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

معاون حقوقی رئیس جمهور

معاون حقوقی رئیس جمهور

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همسر و دختر برادر معاون حقوقی رئیس جمهور که از مشهد برای حضور در چهارمین سالگرد سردار دلها به کرمان سفر کرده بودند در جریان اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رئیسی با بیان اینکه لایحه حجاب و عفاف را قوه قضائیه داد گفت: ما قدری متن لایحه را رقیق کردیم معاون رئیسی با بیان اینکه لایحه حجاب و عفاف را قوه قضائیه داد گفت: ما قدری متن لایحه را رقیق کردیم به گزارش عرشه آنلاین؛ معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه حجاب و عفاف از قوه قضائیه به دولت ارسال شد و بر اساس قانون، وقتی لوایح قضایی از قوه قضائیه به دولت ارسال می شود، نمی‌توانیم شاکله آن...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: محمد دهقان درباره لایحه حجاب و عفاف گفت: قوه قضاییه لایحه‌ای برای تصویب در دولت تصویب ارسال کرد تا پس از آن به مجلس فرستاده شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه حجاب و عفاف از قوه قضائیه به دولت ارسال شد و بر اساس قانون، وقتی لوایح قضایی از قوه قضائیه به دولت ارسال می شود، نمی‌توانیم شاکله آن را تغییر دهیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره قانون حمایت از مردم فلسطین در مجلس توضیح داد.

خبرگزاری دانشجو

محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: در رابطه با پرونده شهید سلیمانی دو اقدام موازی از طریق دولت پیگیری می‌شود. اقدام اول پیگیری کیفری است که در داخل کشور در حال انجام است و اقدام دوم در مجامع بین‌المللی است. وی افزود: چون آمریکایی‌ها مجامع بین‌المللی را نقض کردند و در کنوانسیون مربوطه ما و آمریکایی‌ها عضو هستیم. با بررسی‌های صورت گرفته به...

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: ایجاد 27 شهر و نقطه جدید ساحلی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم برای فعالسازی اقتصاد دریامحور است که از این تعداد حدود 10 شهر در منطقه مکران قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در چهارمین جلسه شورای توسعه سواحل مکران، طرح جامع و برنامه توسعه منطقه مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در چهارمین جلسه شورای توسعه سواحل مکران که صبح امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، طرح جامع و برنامه توسعه منطقه مکران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب رسید. محمد مخبر در این جلسه مکران را منطقه فرصت‌ها خواند و برنامه ریزی برای توسعه این منطقه با محوریت و فعال کردن مردم طبق یک نقشه و سند آمایش سرزمینی بر اساس اسناد...

خبرگزاری دانشجو

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه مراسم تشییع سردار شهید سیدرضی در گفتگو با دانشجو گفت: بحث ما با رژیم صهیونیستی از علم حقوق عبور کرده است. طبیعتا باید کسانی که مرتکب جنایت ترور سردار سیدرضی شدند را باید محاکمه کنیم و حکم صادر شود و به جزای خود برسند؛ اما بحث ما با اسرائیل فراتر از حقوق است. وی افزود: علت اینکه به دنبال شکایت از دولت آمریکا به خاطر ترور سردار سلیمانی هستیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه مراسم تشییع سردار شهید سیدرضی در گفتگو با دانشجو اذعان کرد: بحث ما با رژیم صهیونیستی از علم حقوق عبور کرده است. طبیعتا باید کسانی که مرتکب جنایت ترور سردار سیدرضی شدند را باید محاکمه کنیم و حکم صادر شود و به جزای خود برسند؛ اما بحث ما با اسرائیل فراتر از حقوق است. او ادامه داد علت اینکه به دنبال شکایت از دولت آمریکا...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: دولت سیزدهم در انتخابات اسفندماه نه تنها به عنوان یک کنش‌گر سیاسی ورود نخواهد داشت بلکه معتقد به انتخابات پرشور است، فارغ از اینکه اسم چه فردی از صندوق‌های رای بیرون آید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: ایده «تحریم انتخابات» استمرار نقشه دشمن در تضعیف ایران است که متاسفانه برخی جریانات سیاسی نیز تصور می کنند با سیاه‌نمایی می توانند رای مردم را به سمت خود جلب کنند.

خبرگزاری تسنیم

نشست شورای معاونین معاونت حقوقی رئیس جمهور با حضور معاون حقوقی رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولان و معاونین معاونت حقوقی رئیس جمهور برگزار شد.