پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

معاون حقوقی رئیس جمهور

معاون حقوقی رئیس جمهور

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم، تمام واحدهای مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان واگذار شود. معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت سیزدهم، تمام واحدهای مسکن مهر تکمیل و به متقاضیان واگذار شود. محمد دهقان امروز در مراسم اهدای واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در بخش مرکزی به تعداد 500 واحد که در مسجد امام زمان اسماعیل آباد برگزار شدبا تاکید بر عزم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان امروز در مراسم اهدای واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در بخش مرکزی به تعداد 500 واحد که در مسجد امام زمان اسماعیل آباد برگزار شدبا تاکید بر عزم جدی دولت برای حل مشکل مسکن مردم اظهارداشت: مسکن یکی از مولفه‌های اصلی معیشت مردم است و گرانی مسکن مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. وی با تأکید بر اینکه دولت برای حل مشکل مسکن عزم جدی دارد،...

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون رئیسی با بیان اینکه اگر کشتی ایران را توقیف شود، ما عمل متقابل انجام می دهیم، گفت: راه حقوقی هم در این زمینه بسته نیست.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه اگر کشتی ایران را توقیف شود، ما عمل متقابل انجام می دهیم، گفت: راه حقوقی هم در این زمینه بسته نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری ایران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایسنا هشدار داد اگر کشتی‌های ایران توقیف شوند "ما عمل متقابل انجام می‌دهیم". محمد دهقان افزود: «راه حقوقی هم در این زمینه بسته نیست.» ایران تهدید کرد که در صورت توقیف کشتی‌هایش اقدام متقابل می‌کند معاون حقوقی رئیس‌جمهوری ایران در گفت‌و‌گو با خبرگزاری ایسنا هشدار داد اگر کشتی‌های ایران توقیف شوند "ما عمل متقابل انجام می‌دهیم". محمد...

وب‌گاه عصر ایران

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در دولت گذشته مذاکراتی درباره دریای خزر انجام شد و یک تفاهم‌نامه کلی در این مورد وجود دارد. هیچ‌گونه موافقتنامه قطعی درباره سهم جمهوری اسلامی ایران از دریای خزر وجود ندارد. معتقدیم کشور‌های حاشیه خزر خط تثبیت شده مبدا را ابتدا بپذیرند و بعد از پذیرش این خط سهم ایران از دریای خزر روشن می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: سهم جمهوری اسلامی ایران از دریای خزر به صورت قطعی مشخص شود.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رئیس جمهور خبر داد که ایران از کانادا شکایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حقوقی رئیسی گفت:«فقط کانادا با آمریکا همکاری کرد که ایران از کانادا در دیوان بین المللی دادگستری شکایت کرده است و پرونده آنجا جاری است.»

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی رئیس جمهور خبر داد که ایران از کانادا شکایت کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حقوقی رئیس جمهور از پیروزی حقوقی ایران در 5 پرونده بین‌المللی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون حقوقی رئیس جمهور از پیروزی حقوقی ایران در 5 پرونده بین‌المللی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان این که امروز به خودکفایی تولید سلاح‌های پیشرفته نظامی رسیده ایم، گفت: اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران، کشورهای بزرگ را در صف خرید اسلحه پیشرفته ساخت کشورمان قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - از پیش‌بینی بازی ایران و قطر توسط هیئت دولت تا کری‌خوانی سخنگوی دولت برای قطر از حواشی حیاط دولت این هفته بود. معاون پارلمانی رئیس جمهور نیز خبر از عدم تعطیلی شنبه داد. معاون حقوقی رئیس جمهور نیز تأکید کرد که همه سلایق در انتخابات مجلس حضور دارند و به ازای هر کرسی در مجلس، 48 داوطلب وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: شناسایی کشورهای حامی تروریست‌ها و شکایت از آن‌ها در مجامع قضایی بین‌المللی را موکول به اقدامات دقیق اطلاعاتی دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: الان به ازای هر کرسی مجلس 48 تایید صلاحیت شده داریم و از تمام سلایق در این افراد هستند.