پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

معاون حقوقی رئیس جمهور

معاون حقوقی رئیس جمهور

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول که جهت تشخیص مصلحت ارجاع شده است، پرداختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: از دولت توقع داریم تا با دیپلماسی متقن و همکاری کشورهای همسایه ریشه حملات شرورانه تروریستی را بخشکاند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله آملی لاریجانی در ابتدای جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت شهادت یازده تن از مدافعان امنیت کشور در حادثه تروریستی راسک گفت: قطعاً دشمنان با این حملات کور و ددمنشانه که با حمایت نیرو‌های خارجی صورت می‌گیرد، نمی‌توانند به اهداف شان برسند. وی افزود: بدون شک نیروی انتظامی مقتدرتر از آن است که این اقدامات شرارت آمیز، خللی در انجام ماموریت‌های...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ابتدای جلسه مجمع با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در راسک، گفت: از دولت توقع می‌رود با دیپلماسی متقن و همکاری کشورهای همسایه ریشه این حملات شرورانه را بخشکاند.

خبرگزاری تسنیم

معاون حقوقی رئیس جمهور درخصوص صدور حکم ابد حمید نوری از سوی سوئد، تاکید کرد: اقدام کاملاً طراحی‌شده‌ای توسط حکومت سوئد تحت تأثیر جوسازی‌های منافقین رخ داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتشار یک نامه دو خطی فوتبال ایران را دچار زلزله کرد، یک قهرمان مدال آور از تیم ملی کنار گذاشته شد و سرمربی سیتی هم هو شد!

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پس از جلسه هیات دولت وزرای نفت، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، تعاون کار و رفاه اجتماعی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، ارتباطات و فناوری اطلاعات، شهردارتهران، معاون حقوقی رئیس جمهور، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، رئیس سازمان انرژی اتمی و سخنگوی دولت با حضور در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات و دغدغه های آنها شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره ابطال مصوبه هیات دولت در واردات خودرو توسط بازیکنان ملی و کادر فنی فوتبال گفت: به زودی متن جدیدی درباره واردات خودرو توسط تیم ملی فوتبال آماده می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حقوقی رئیس جمهور درباره ابطال مصوبه هیات دولت درباره واردات خودرو توسط بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال گفت: به زودی متن جدیدی در این باره آماده می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران گفت: حکم دادگاه تجدید نظر سوئد برای حمید نوری کاملا غیر منصفانه بود. سوئد تمامی موازین حقوق بشری و حقوق بین المللی را در ماجرای حمید نوری زیر پا گذاشت. برای دستگاه قضائی سوئد با صدور این حکم ظالمانه ابراز تاسف می‌کنم. در حال تکمیل...

وب‌گاه عصر ایران

معاون حقوقی رئیس جمهور درباره طرح شکایت از آمریکا در پرونده شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: مساله مربوط به شهید سلیمانی را فراتر از بحث داخل کشور می‌دانیم و در همین راستا به دولت آمریکا نیز اخطار دادیم و پایان فروردین وقت آنها تمام می شود و ما نیز شکایتمان را به دو دلیل علیه دولت آمریکا در دیوان بین اللمللی دادگستری ثبت خواهیم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: معاون رئیسی مدعی شد آمریکا تا فروردین ماه سال آینده برای پاسخگویی به شهادت سردار سلیمانی مهلت دارد.