سه‌شنبه 12 تیر 1403

ملت ایران و دولت سیزدهم در مدیریت بیماری کرونا خوش درخشیدند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ملت ایران و دولت سیزدهم در مدیریت بیماری کرونا خوش درخشیدند

آصفری گفت: موفقیت در مدیریت بیماری کرونا در شرایطی رقم خورد که در ابتدای بیماری در تأمین ماسک و مواد ضدعفونی دچار مشکل بودیم اما زمانی که ملت اراده‌های قوی و مستحکم خود را وارد میدان کردند و دولت هم با تلاش و مجاهدت‌های شبانه ورزی در کنار مردم ایستاد این موفقیت حاصل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به کاهش آمار فوتی‌های کرونا و کاهش چشمگیر ابتلای بیماران گفت: مهمترین عامل موفقیت در مدیریت بیماری کرونا مشارکت و همدلی مردم بود که از ابتدای کرونا با اقدامات مختلف رقم خورد و همکاری مردم از مشارکت در تعطیلی‌ها، اقدامات مؤمنانه و سایر اقدامات دیگر بسیار قابل‌تقدیر بود و نشان از این دارد هرکجا که از توان و ظرفیت‌های بسیج مردمی استفاده شود قطعاً پیروزی‌های بزرگ کسب می‌شود.

وی افزود: همچنین دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون هم در تأمین و واردات و تولید واکسن‌های ایرانی و هم در توزیع بسیار خوش درخشید و علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه دولت بار دیگر نشان داد با "ما می‌توانیم" می‌شود اقدامات و حماسه‌های بزرگی خلق کرد.

آصفری بیان کرد: موفقیت در مدیریت بیماری کرونا در شرایطی رقم خورد که در ابتدای بیماری در تأمین ماسک و مواد ضدعفونی دچار مشکل بودیم اما زمانی که ملت اراده‌های قوی و مستحکم خود را وارد میدان کردند و دولت هم با تلاش و مجاهدت‌های شبانه ورزی در کنار مردم ایستاد این موفقیت حاصل شد.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی علیرغم همه توطئه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه به موفقیت‌های بزرگی دست پیداکرده که یکی از آنها صفر شدن آمار فوتی‌ها و یا تک‌رقمی شدن آن و شیوع بسیار پایین بیماری در کشور است که جای تقدیر دارد و البته مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی باید تا ریشه‌کنی کامل بیماری استمرار داشته باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خاطرنشان کرد: بنده به سهم خود از همه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران و خصوصاً زحمات کادر درمان ممنون و متشکر هستم و از آنها قدردانی می‌کنم که با تلاش و مجاهدت خود توانستند این آرامش را به جامعه تقدیم کنند و باید با این الگوی بسیج مردمی قله‌های بلند و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را فتح کنیم و به تحقق برسانیم.

انتهای پیام /