دوشنبه 2 مهر 1403

ملت‌های آزاده امروز همبستگی خود با ملت فلسطین را به نمایش بگذارند

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
ملت‌های آزاده امروز همبستگی خود با ملت فلسطین را به نمایش بگذارند

محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به فرارسیدن روز قدس گفت: قدس متعلق به همه مسلمانان است و همه ملل مسلمان در قبال آن باید احساس مسئولیت داشته باشند.

وی افزود: تجربه نشان داده که رژیم صهیونیستی فقط زبان زور را می‌فهمد و تنها راه آزادی قدس شریف از دست اشغالگران صهیونیست مقاومت مسلحانه است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: تجربه مصر و اردن در دهه‌های گذشته برای سازش با رژیم صهیونیستی نشان داد که جز خواری و ذلت چیزی نصیب کشورهایی که با رژیم صهیونیستی صلح می‌کنند نمی‌شود چرا که این رژیم به هیچ چیز پایبند نیست.

جوکار خاطرنشان کرد: ملت ایران و سایر ملل آزاده جهان در راهپیمایی روز قدس امسال باید حمایت و همبستگی خود با ملت فلسطین را به نحو احسن به نمایش بگذارند و به حامیان رژیم صهیونیستی این پیام را بدهند که تا آزادی قدس پشتیبان ملت فلسطین هستند.

وی افزود: هرگونه صلح و سازی با صهیونیست‌ها محکوم به شکست است، چرا که آنها به هیچ‌یک از اصول انسانی پایبند نیستند و باید با آنها با زبان زور صحبت کرد.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید مجلس شورای اسلامی آستان قدس رضوی محمدصالح جوکار این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است