دوشنبه 16 مهر 1403

ممنوعیت بازدید از موزه‌های سه شهرستان استان زنجان تمدید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ممنوعیت بازدید از موزه‌های سه شهرستان استان زنجان تمدید شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: به‌دلیل مقابله با شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت بازدید از موزه‌های سه شهرستان این استان به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

امیر ارجمند روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به‌دلیل پیشگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا و تلاش برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، حضور بازدیدکنندگان داخلی و خارجی در موزه‌های شهر زنجان، ابهر و خرمدره به مدت یک هفته دیگر ممنوع است.

وی اظهار داشت: حضور بازدیدکنندگان از موزه‌های زنجان در آینده تابع شرایط مرتبط با وضعیت ویروس کرونا و بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد بود.

گفتنی است پیش از شیوع و گسترش ویروس کرونا، موزه‌های زنجان از ساعت 9 تا 17 فعالیت داشتند.

به گزارش ایرنا موزه باستان شناسی و مردان نمکی در عمارت ذوالفقاریو موزه مردم شناسی واقع در بنای تاریخی رختشویخانه در شهر زنجان و موزه موزه پیر احمد در شهر ابهر و موزه سلطانیه از جمله مهمترین موزه های استان زنجان هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا، فعالیت بناهای تاریخی و مراکز گردشگری زنجان از اسفند سال گذشته تا اوایل خرداد امسال نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا، متوقف شده بود.

*س_برچسب‌ها_س*