پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه منیبان

اقتصادی وب‌گاه منیبان

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم گفت: درباره همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مفادی که در کمیسیون تلفیق برنامه هفتم تصویب شده بسیاری از نگرانی‌های قشر بازنشسته کشور را برطرف خواهد کرد.

رییس انجمن اسقاط خودرو‌های فرسوده گفت: خودرویی که به سن 15 سال می‌رسد می‌تواند اسقاط شود و در سن 20 سالگی تردد آن در سطح کلان شهر‌ها ممنوع می‌شود.

ممکن است بعضا امکان برداشت وجه نقد با یک تراکنش واحد وجود نداشته که باید در چند تراکنش انجام شود.

دستیار ویژه و مشاور رییس سازمان بورس در امور سهام عدالت در خصوص اختصاص سهام عدالت به جاماندگان گفت: پیشنهاد می‌شود سهام دولت در شرکت‌های بورسی به مشمولان جدید اختصاص یابد.

شرکت عمران شهرهای جدید ایران از آماده افتتاح شدن 103 پروژه زیربنایی و روبنایی با ارزش 938 میلیارد تومان در 14 شهر جدید خبر داد.

با اجرای طرح کالابرگ الکترونیک پنج دهک اول درآمدی درحالی می‌توانند از امتیاز تشویقی این طرح بهره‌مند شوند که 50 درصد یارانه‌شان را از میان 11 قلم کالای اساسی تعریف شده و از میان 90 هزار فروشگاه متصل به طرح خریداری و مصرف کنند.

رئیس‌کل بانک مرکزی در حکمی، فرشاد محمدپور را به سمت معاون جدید نظارت بانک مرکزی منصوب کرد.

طبق آمار بانک مرکزی، میانگین وزنی نرخ بهره بین بانکی در هفته‌ای که گذشت نسبت به هفته قبل‌تر از 23.59 درصد به 23.57 درصد در هفته منتهی به چهارشنبه 8 شهریور رسید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: به 78 میلیون نفر یارانه نقدی می‌دهیم، ولی بررسی نکردیم که چند نفر به این یارانه نیاز دارند.

ایکو ری‌را نقش جایگزین پژو 2008 را در سبد محصولات ایران خودرو ایفا می‌کند؛ بنابراین ری‌را دومین محصول پساتحریمی ایران خودرو خواهد بود.

شاخص کل بورس در تمام طول هفته گذشته در حال رشد بود که این رشد در روز‌های پایانی هفته کُند شد؛ اما آیا این رشد در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت؟

فونیکس FX به‌عنوان گران‌ترین محصول فعلی سامانه یکپارچه فروش خودرو حدود یک میلیارد و 725 میلیون فروخته می‌شود

سامانه یکپارچه فروش خودرو، یا سامانه متمرکز قرعه‌کشی خودرو، بستری است که وزارت صمت برای ساماندهی بازار خودرو و ایجاد شفافیت بیشتر دستور راه‌اندازی آن را داد. در این سامانه بازه زمانی مشخصی نیز برای عرضه خودرو تعیین شده است.

افزایش محدود قیمت دلار، قیمت سکه امامی و بهار را افزایش داد؛ اما در پایان معاملات، حباب سکه ریخت و اونس جهانی طلا رشد کرد. این افزایش بر قیمت طلا در بازار داخلی اثر گذاشت. در معالات دیروز قیمت سکه بهار با کاهش پنج هزار تومانی به کانال 24 میلیونی برگشت.

بنا بر اعلام رئیس سازمان ثبت احوال کشور 61 میلیون کارت هوشمند ملی برای ایرانیان صادر شد.

از آخرین ساعات دوشنبه ششم شهریورماه، سامانه یکپارچه خودرو باز شد و در اختیار متقاضیان قرار گرفت. محصولات قابل انتخاب برای این گروه از متقاضیان، خودروهای کرمان موتور و مدیران خودرو اعلام شده‌اند.