یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: نجات انسان از سقوط و وسیله صعود، با اتصال به قرآن کریم امکان پذیر است و اگر کسی این ریسمان را محکم بگیرد از خطر سقوط نجات پیدا کرده و می‌تواند ترقی کند.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: اصلاح سبک زندگی دانشجو یک ضرورت است به همین منظور باید از اولویت‌های مراکز مشاوره و مراکز بهداشت باشد.

معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از معرفی 65 همکار صنعتی برتر در حوزه جامعه و صنعت در سال 1401 خبر داد.

مهلت ثبت نام دانشجویان در آزمون های پیش کارورزی پزشکی، علوم پایه (پزشکی، دندانپزشکی)، جامع داروسازی (180 واحدی)، ارتقاء و ارزشیابی دانش آموختگان داروسازی اعلام شد.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی علوم پزشکی از تغییر آئین نامه پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس و اجرای آزمون های صلاحیت بالینی و حرفه ای برای تمامی رشته های علوم پزشکی خبر داد.

هفتمین همایش مرجعیت علمی با تاکید بر «ادغام آموزش علوم پزشکی در نظام سلامت؛ دستاورد پرافتخار و تجلی مرجعیت علمی نظام جمهوری اسلامی ایران» 11 بهمن ماه برگزار می شود.

دفتر همکاری‌های مشترک علم و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور رئیس این دانشگاه در لبنان افتتاح شد.

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز باید بدانیم که اتاق فکر دشمن کجاست و رسانه ها باید اتاق فکر دشمن را بشناسند و رسوا کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت درباره بودجه آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره افزایش ظرفیت پزشکی را اجرا کرد اما بودجه این افزایش ظرفیت تامین نشده است.

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: کرسی‌های آزاداندیشی باید به‌طور جدی احیا شوند و فضای بازی که در دانشگاه‌ها ایجاد شود. این فرصت به جوانان داده شود که در فضای دانشگاه خطا کنند.

جلسه هم‌اندیشی بررسی وقایع اخیر کشور با حضور سرپرست دانشگاه و جمعی از نخبگان دانشگاه به همت دفتر هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

دبیر اولین جشنواره علمی شهید چمران از ارسال 19112 اثر علمی از سراسر کشور به سامانه جشنواره خبر داد.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات خبر داد و گفت: اولین گروه از زائران دانشگاهی روز سه شنبه 11 بهمن به عتبات عالیات اعزام می شوند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور گفت: 75 درصد منابع درسی دانشگاه پیام نور نیاز به بازنگری دارد و منابع جهت بازنگری به دانشکده ها ارجاع داده شده است.

«ساینسز پو» (Sciences Po) یکی از دانشگاه های برتر فرانسه استفاده از Chat GPT را برای جلوگیری از کلاهبرداری و سرقت ادبی ممنوع کرده است.

مدیرکل خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها از پیگیری ارائه خدمات مشاوره برای زوج های دانشجو خبرداد و گفت: همچنین طرح بیمه مشاوره برای ازدواج دانشجویی نیز پیگیری می شود.