دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

فرصت جدید ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1402 برای داوطلبان در اسفندماه فراهم شد.

رئیس مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) از بازتعریف و اصلاح فرآیند پروژه «مرجعیت علمی» و حمایت از صاحبان ایده در حوزه های مهندسی و پزشکی برای تولید محصولات نوین آموزش پزشکی خبر داد.

بررسی لایحه بودجه سال 1402 در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) نشان می دهد، درآمدهای حوزه فاوا نسبت به قانون بودجه سال 1401 نزدیک به 22 درصد افزایش می یابد.

فرصت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1402 امروز 13 بهمن ماه 1401 پایان می یابد.

قم - مدیر حوزه‌های علمیه گفت: بیانیه گام دوم منشور حرکت آینده گفتمان انقلاب اسلامی و ترسیم‌گر مسیر ملت شریف ایران است. این نوشتار اصیل و استوار، تحلیلی دقیق و جامع از حوادث انقلاب اسلامی است.

نتایج نهایی تکمیل ظرفیت پذیرش مقطع کاردانی فنی و حرفه‌ای و مقطع کاردانی به کارشناسی صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در بهمن 1401 اعلام شد.

مدیر کل دفتر ارتباط با صنعت وزارت علوم گفت: در صورت تصویب نهایی، به فارغ التحصیلانی که مهارت های تخصصی دارند، مشوق های خدمت سربازی ارائه می شود.

قائم مقام وزیرعلوم برای تقویت ارتباط دانشجویان با صنعت، آموزش شیوه‌های مذاکره را پیشنهاد داد و خواستار ایجاد شبکه ای از افراد کارآفرین شد.

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرش ظرفیت خالی مانده دوره های مهندسی فناوری، کارشناسی حرفه‌ای، کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه جامع علمی کاربردی اعلام شد.

رئیس انجمن علوم پزشکی ایران در هفتمین همایش مرجعیت علمی، ادغام آموزش پزشکی در نظام سلامت را به عنوان یکی از پرثمرترین دستاوردهای انقلاب اسلامی معرفی کرد.

معاون اداری مالی وزارت علوم گفت: بیش از آن چیزی که برای دیگر دانشگاه های معتبر، بودجه تخصیص داده شده، برای دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان دانشگاه مهارت محور اعتبار در نظر گرفته شده است.

ثبت‌نام آزمون EPT اسفندماه سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد.

رئیس کمیسیون آموزش‌و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی حقوق اساتید دانشگاه در سال 1402 خبر داد.

اصفهان - آیت‌الله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید با تاکید بر نقش مردم در حفظ دین، گفت: مردمی که انقلاب کردند و جنگ هشت ساله را با دادن شهید، جانباز و اسیر به پیروزی رساندند، ستون دین هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در پیامی تاکید کرد: با تمام دشمنی‌ها شاهدیم که حمایت مردم از آرمان والای انقلاب اسلامی، اندیشه‌های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری در دنیا بی‌نظیر است.

اعتبار طرح ارتقاء سال 1401 خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای بر مبنای اولویت‌های تعمیرات خوابگاه‌ها، به مشمولین این طرح ابلاغ شد.