دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

مهلت پیش ثبت نام اسکان نو دانشجویان روزانه واجد شرایط غیر بومی 13 بهمن ماه به پایان می رسد.

معاون اسبق وزارت بهداشت گفت: به دلیل نظام آموزش پزشکی ادغام یافته، قابلیت دسترسی به خدمات آموزشی ارتقا یافته و در نتیجه توانستیم عدالت در آموزش عالی را در کشور تحقق ببخشیم.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین‌الملل از آمادگی این مرکز برای همکاری با دانشگاه های کشور بورکینافاسو در سه زمینه مانند تبادل استاد، انتقال تکنولوژی، و فرصت های مطالعاتی خبرداد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: کیفیت آموزش علوم پزشکی در کشور ما مورد تایید سازمان‌های بین المللی است و در هیچ رشته‌ای نیاز به تحصیل دانشجو در خارج از کشور نداریم.

با امضای یک تفاهم نامه، زمینی 2 هزارمتری واقع در شمال دانشگاه از پژوهشکده مطالعات فناوری مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری به دانشگاه شریف انتقال یافت.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه ادغام علوم پزشکی و وزارت بهداشت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، هرگونه اقدامی علیه آن را برخلاف سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری برشمرد.

رئیس فرهنگستان علوم پزشکی کشور گفت: اصلی ترین پیام ادغام، پاسخگو بودن آموزش نسبت به نیازهای جامعه، تربیت کمی و کیفی نیروی انسانی و ایجاد تنوع و تعادل بین رده های ارائه دهنده خدمت، بود.

هیئت اعزامی مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، در ادامه سفرهای کیفیت امروز وارد استان یزد می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با ادغام، رشد آموزش و پژوهش در سراسر کشور به خصوص در مناطق محروم گسترش یافت و گام های بلندی در مسیر عدالت آموزشی برداشته شد.

فراخوان جذب اعضای هیأت علمی نوبت دوم سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی، 15 بهمن ماه آغاز می شود.

مهلت مجدد ثبت نام در پنجاهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در سال تحصیلی 1403- 1402 امروز 12 بهمن به پایان می رسد.

رئیس دانشگاه شریف گفت: امروز وظیفه و تکلیف همگان تقویت وحدت ملی، تشدید روحیه همدلی، اخوت، برادری و اخلاص در عمل و جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی است.

دبیرستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور از بازنگری روند جذب اساتید دو تابعیتی در دانشگاه ها خبر داد و گفت: به زودی راه حلی برای مشکل اساتید دوتابعیتی پیشنهاد می دهیم تا مشکل آنها حل شود.

معاون اداری مالی وزارت علوم «سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت عتف» را منصوب کرد.

با حکمی از سوی رئیس داشگاه علامه طباطبائی، دبیر شورای انضباطی بدوی و مسئول دبیرخانه شورای انضباطی این دانشگاه منصوب شد.

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران به مناسبت روز آواها و نواهای ایرانی، مسابقه دانشجویی «نوای خوش» را در سطح دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور به صورت مجازی برگزار می‌کند.