شنبه 15 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

جمعی از خیرین، واقفین و حامیان دانشگاه تهران امروز سه‌شنبه 24 خرداد ماه در هفتمین جشنواره تجلیل از خیرین و واقفین دانشگاه تهران معرفی و تقدیر می‌شوند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم مبلغ وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل را در شهر های بزرگ، شهرهایی با جمعیت بالای 500 هزار نفر و شهرهای کوچک اعلام کرد.

مدیر امور نخبگان و دانشجویان استعداد درخشان وزارت بهداشت از تغییرات آئین‌نامه اجرایی جدید تسهیل ادامه تحصیل استعدادهای درخشان، نخبگان و استعدادهای برتر در دوره‌های تخصصی دندانپزشکی خبر داد.

قم - نخستین همایش ملی «فقه نظام‌ساز» با رونمایی از پنج اثر تولید شده در این زمینه و ارائه 30 مقاله روز پنج شنبه 26 خرداد ماه در قم برگزار می‌شود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی از هوشمندسازی فرآیندهای نظارتی این دانشگاه خبر داد.

دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان وزارت بهداشت رتبه‌های برتر ارزیابی عملکرد شوراهای انضباطی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در سال 1400 را اعلام کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور سازمان سنجش در طی چند ماه گذشته نظارت بر فرایند برگزاری آزمون آیلتس را افزایش داده و آماده است با همکاری نهادها امنیت کامل این آزمون را نیز تامین کند.

امکان ثبت نام، ویرایش فرم ثبت نام و تکمیل مدارک برای سی و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار در رشته های تخصصی دندانپزشکی سال 1401 برای بار دوم فراهم شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، کسب رتبه نخست در شاخص سلامت و رفاه رتبه بندی تاثیر تایمز 2022 را برای این دانشگاه افتخاری برای همه ایرانیان دانست.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: با ارائه خدمات غیر حضوری از مراجعه حضوری دانشجویان و دانش‌آموختگان به سازمان امور دانشجویان کاسته شده است.

برگزیدگان دومین رویداد ملی رقابت تیم های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور رئیس دانشگاه آزاد معرفی شدند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برگزاری کرسی های آزاداندیشی راه حل بسیار مناسب برای تربیت دانشجویی است که می خواهد از آموزش حافظه محور به یادگیری تعالی بخش دست یابد.

جزئیات زمانبندی و تعداد سوالات کنکور سراسری 1401 در یک موشن گرافی منتشر شد. کنکور 1401 از صبح چهارشنبه 8 تیرماه آغاز می شود و آخرین نوبت آزمون در صبح شنبه 11 تیرماه برگزار خواهد شد.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش با تأکید بر اینکه حفاظت از امنیت آزمون سراسری خواسته و مطالبه ملی است بار دیگر در مورد عضویت داوطلبان در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی مدعی تقلب هشدار داد.

رئیس پژوهشکده آموزش باز و از دور دانشگاه پیام نور از برگزاری دومین کنفرانس ملی آموزش باز و ترکیبی ایران با حضور استادان از وزارتخانه‌های علوم، بهداشت و برخی دانشگاه های خارجی خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران الزام رعایت پوشش حرفه‌ای در دانشگاه را یادآور شد و گفت: آیین‌نامه پوشش دانشجویان مصوبه سال 1393 دانشگاه باید با دقت و آرامش، اجرایی شود.