شنبه 15 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

دوره شصت و ششم آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) روز پنجشنبه 16 تیرماه سال 1401 برگزار می شود.

ثبت نام در طرح توسعه فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور در سال تحصیلی 1402-1401 (طرح شهید وزوایی) آغاز شد.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم از نهایی شدن طرح منش استادی خبرداد و گفت: هدف اصلی این طرح آمادگی هر چه بیشتر اساتید نو استخدام برای حضور در کلاس‌های درس و مواجهه هر چه بهتر با دانشجویان است.

حضور پررنگ کودکان و نوجوانان درفضای مجازی لزوم اعمال نظارت و سیاستگذاری را برای حفاظت از آنها به امری ضروری تبدیل کرده؛ ضرورتی که سازوکار آن در سند صیانت از کودکان مورد تاکید قرار گرفته است.

مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست تخصصی معیارهای ارزیابی و رتبه بندی دانشگاه‌ها را برگزار می کند.

رئیس دانشگاه تهران و رئیس سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور با هدف مشارکت و همکاری در تأسیس و راه‌اندازی مؤسسه پژوهش و توسعه مهارت ایران، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی در احکام جداگانه ای سرپرستان 8 دانشگاه علوم پزشکی را به عنوان روسای این دانشگاه ها منصوب کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با وزیر علوم دیدار و گفتگو کرد و در این دیدار پیرامون گسترش همکاری‌های مشترک فی‌مابین و هماهنگی برای ارتقای وضعیت معیشتی کارکنان و استادان گفتگو شد.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در اواخر هفته آینده خبر داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در دیدار با دانشجویان رشته پزشکی گفت: تلف کردن حتی یک ثانیه را هم برای خودتان خسارت بدانید و برای کسب علم، معارف و خودسازی خودتان برنامه ریزی کنید.

دستورالعمل دوره تابستان سال تحصیلی 1401 1400 برای رشته‌های غیر پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

معرفی شدگان به مصاحبه علمی آزمون دوره دکتری نیمه متمرکز سال 1401 دانشگاه پیام نور که در نوبت قبل موفق ثبت نام نشده‌اند، فقط امروز و فردا 22 و 23 خرداد برای ثبت نام مهلت دارند.

با درخواست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و موافقت بانک مرکزی سقف دریافت تسهیلات خرید مسکن به 6میلیارد ریال و ودیعه به دو میلیارد و چهارصد میلیون ریال افزایش یافته است.

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و دانشگاه الزهرا وابسته به تبعه عتبات امام حسین (ع) در راستای توسعه همکاری های علمی و آموزشی منعقد شد.

فرصت ثبت درخواست دانشجویان در سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی جهت نیمسال اول 1402-1401 برای بار دوم تا 31 خرداد تمدید شد.