شنبه 15 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت علوم اعلام کرد: از 100 دانشگاهی که در حال حاضر داریم ریاست بیش از 70 دانشگاه تغییر کرده است.

سرپرست دانشگاه پیام نور گفت: افزایش رشته‌های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در راستای رسالت دانشگاه و بازار کار به جد پیگیری می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: آیین نامه افزایش ظرفیت پزشکی و دندانپزشکی روی میز شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و وزارت بهداشت در انتظار تخصیص بودجه افزایش ظرفیت است.

مدیر کل خدمات آموزشی دانشگاه تهران از تغییر در آیین نامه ارتقا اساتید خبر داد و گفت: باید معیارهایی را در آیین نامه مورد استناد قرار دهیم که ارائه دهنده شخصیت و در کیفیت عملکرد استاد باشد.

رئیس دانشگاه تهران گفت: تشکل‌ها باید متناسب با مسائل روز در جامعه جریان ساز باشند، به جای اینکه جریان پذیر شوند.

اولین گردهمایی دبیران بورد تخصصی علوم پزشکی با حضور دبیران بوردهای تخصصی پزشکی به منظور آمادگی برای برگزاری آزمون گواهینامه و ارتقا پزشکی در 23 تیر ماه برگزار شد.

معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: ثبت‌نام خوابگاه برای دانشجویان کارشناسی ورودی 99 و 1400 از 15 خرداد آغاز می‌شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با تاکید بر کیفیت در آموزش پزشکی به عنوان خط قرمز وزارت بهداشت گفت: به علت تاثیر مستقیم آموزش بر درمان هیچ کوتاهی و قصوری در این زمینه قابل پذیرش نیست.

جزئیات زمانبندی و تعداد سوالات کنکور سراسری 1401 منتشر شد. کنکور 1401 از صبح چهارشنبه 8 تیرماه آغاز می شود و آخرین نوبت آزمون در صبح شنبه 11 تیرماه برگزار خواهد شد.

دانشجویان متقاضی شرکت در انتخابات شورای صنفی رفاهی دانشجویی دانشگاه خوارزمی در واحد تهران تا 17 خرداد 1401 برای ثبت نام فرصت دارند.

پایگاه رتبه بندی تایمز فهرست دانشگاه های برتر قاره آسیا را در سال 2022 میلادی منتشر کرد که در این رتبه بندی 6 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در میان 100 دانشگاه برتر آسیا قرار گرفتند.

قم - جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن محکوم کردن اقدام برخی عناصر خود فروخته و غیر متعهد، در تولید فیلم موهن به مقدسات شیعه، اعلام کرد، هنرِ در خدمت دروغ شوره زاری لم یزرع است.

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: مردم از نظر معیشت و گرانی در مضیقه هستند و انتظار ما از مسئولین رسیدگی به وضعیت موجود است و مردم بدانند ما به مسئولین تذکر می‌دهیم؛ ولی سخن ما به جایی نمی‌رسد.

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: علیرغم تحریم های روز افزون علمی و ظالمانه، نقش دانشگاه ها در حل مسائل و ایجاد اقتدار و بازدارندگی دشمن روز افزون بوده است.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع سازمان امور دانشجویان گفت: حضور دانشجویان نخبه از کشورهای همسایه در دانشگاه های ایران ما را در نیل به مرجعیت علمی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب یاری خواهد کرد.

سفیر نیکاراگوئه در دیدار با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران بر گسترش همکاری های دو جانبه آموزشی و پزشکی تاکید کرد.