شنبه 29 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از توسعه ارتباطات بین المللی در حوزه آموزش مجازی دانشجویان دندانپزشکی خبر داد.

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در سطوح 2، 3 و 4 سال تحصیلی جدید 1402- 1401 را تشریح کرد.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان با اشاره به اقدامات ستاد برای اعزام زائران دانشگاهی در بیست و سومین دوره این سفرها از ارائه تسهیلات ویژه به زائرین دانشگاهی خبر داد.

مهلت حضور در سومین فراخوان طرح گرنت فناوری «جوانه» ویژه حمایت از پایان نامه‌ها و رساله ها تا 15 تیرماه ادامه دارد.

دانشگاه خوارزمی ترم تابستان مجازی برای دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور برگزار می کند، دانشجویان از 21 خرداد می توانند در این دوره ثبت نام کنند.

جشنواره آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با هدف معرفی گروه ها و فرایندهای آموزشی برتر با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

تبریز - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 2 درصد دانش جهان در ایران تولید می شود و ایران رتبه اول و بلامنازع تولید دانش در منطقه است.

دانشگاه تهران به منظور معرفی فرصت‌های شغلی شرکت‌های معتبر داخلی به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار کار، نمایشگاه کار برپا کرد.

کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1401 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: دانشگاه‌ها حق ندارند برای غذا و اجاره بهای خوابگاه‌ها اطلاعیه داده و از خود مبلغی را تعیین کنند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی دوره چهل و نهم هفته اول تیرماه 1401 منتشر می شود.

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به پتانسیل جایزه فناوری و نوآوری یونسکو در عرصه بین‌الملل، پیشنهاد تشکیل اتحادیه دانشگاه‌های فارسی‌زبان با محوریت دانشگاه تهران را مطرح کرد.

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از اجرای طرح بزرگ پات (پیشگیری از افت تحصیلی) خبر داد و گفت: این طرح از مهر ماه سال آینده اجرایی می شود.

پس از کش و قوس های فراوان درباره رفع کمبود پزشک در کشور، سازوکار افزایش ظرفیت دانشجوی پزشکی در کنکور مشخص شد و این ظرفیت در مناطق محروم و با تاکید بر اعتباربخشی دانشگاه ها اعمال می شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای علمی باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب برنامه‌ریزی کنند و ایده پردازی علمی داشته باشند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی از انتشار کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی 1401 خبر داد و گفت: داوطلبان در روزهای 10 تا 14 خرداد می توانند اعتراض به سوالات آزمون را ارسال کنند.