شنبه 15 اردیبهشت 1403

آموزشی خبرگزاری مهر

آموزشی خبرگزاری مهر

نشست تحلیلی با موضوع علوم انسانی پزشکی با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر مهدی گلشنی استاد ممتاز دانشگاه شریف برگزار شد.

بنیاد ملی نخبگان در چارچوب برنامه توسعه فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور، تسهیلاتی را به دانشجویان برتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی کشور اعطا می‌کند.

بر اساس اعلام رصدخانه مهاجرت ایران رتبه دانشجوفرستی و دانشجوپذیری کشور بهبود یافت.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی از بازبینی و بازنگری برنامه‌های درسی این دانشگاه خبرداد و گفت: برنامه‌های درسی باید به روز بوده و براساس نیازسنجی جامعه باشد.

پژوهشگاه ایرانداک با انتشار گزارش عملکرد دانشگاهها در استفاده از «سامانه پیشینه پژوهش» از درخواست 960 مؤسسه علمی برای دریافت پیشینه پژوهش در جهت آگاه سازی پژوهشگران خبر داد.

رئیس دانشگاه تهران برای راه‌اندازی شعبه دانشگاه تهران در کشور ارمنستان اعلام آمادگی کرد.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر از روز چهارشنبه 18 خرداد ماه 1401 فعال می‌شود.

فرصت ثبت نام هشتمین فراخوان درس «آشنایی با طب ایرانی و مکمل» تمدید شد و دانشجویان علوم پزشکی تا 19 خردادماه 1401 فرصت دارند این درس را اخذ کنند.

کارت ورود به جلسه آزمون غربالگری (مرحله انفرادی) چهاردهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

سرپرست معاونت حقوقی، مجلس و هماهنگی استان‌ها دانشگاه پیام نور گفت: اواخر دوران مدیریت وزارت علوم در دولت قبل، شورای ساماندهی دانشگاه تشکیل و تعطیلی 160 واحد و مرکز دانشگاه را مصوب کرد.

مدیر گروه رتبه بندی مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) گفت: از 27 کشور اسلامی در قاره آسیا، دانشگاه های 17 کشور در رتبه بندی آسیایی تایمز 2022 حضور دارند.

امتحانات نیمسال دوم (خردادماه 1401) سطوح عالی حوزه علمیه قم بصورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران ظرفیت های پذیرش رشته‌های سطح 3 و 4 حوزه‌های علمیه خواهران در سال تحصیلی 1402-1401 را تشریح کرد.

چهل و یکمین دوره آزمون صلاحیت بالینی 16 تیر 1401 برگزار می شود و دانش آموختگان می توانند از 28 خرداد نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

در راستای برنامه ریزی برای اعطای انواع گرنت، شورای پژوهشی مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی، اعطای کمک مالی برای دوره های پسا دکتری (Post Doc) را مصوب کرده است.

برنامه زمانبندی مصاحبه دکتری 1401دانشگاه خوارزمی اعلام شد و عدم حضور در زمان های اعلام شده به منزله غیبت و انصراف از دانشگاه تلقی می شود.