پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: ساز و کار مشترکی میان شورای عالی استان‌ها و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ایجاد شود.

امام جمعه موقت شهر اردبیل گفت: ترورهای اخیر نشان از واپسین نفس های دشمنان است که خود را به آب و آتش می زنند تا ملت ایران را خوار و خفیف کنند.

رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی، از تشکیل پرونده قضائی برای حمله کنندگان به جمعی از مدافعان امنیت در مشهد خبر داد و گفت: هویت ضارب شهدای امنیت مشهد شناسایی شد.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: از ابتدای سال تا کنون250 کودک به متقاضیان فرزندخواندگی واگذار شده است.

اهواز - نماینده ولی فقیه در خوزستان، مردم ایذه و قوم بختیاری را از وفاداران به انقلاب اسلامی دانست و بر مجازات شدید تروریست‌ها تاکید کرد.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای هیچ فعالیتی در توئیتر ندارد و انتساب هرگونه حساب کاربری به رئیس دستگاه قضا در شبکه اجتماعی توئیتر تکذیب می‌شود.

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سمیرم با ثبت 57 میلیمتر باران و برف در شبانه روز گذشته پربارش‌ترین نقطه استان بوده است.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، آلاینده شاخص هم اکنون با میانگین 82 و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از کاهش 50 درصدی آمار حضور نوزادان و نونهالان در شیرخوارگاه‌ها در دولت سیزدهم خبر داد.

رییس سازمان محیط زیست گفت: تأسیس دبیرخانه سازمان همکاری‌های منطقه‌ای در دستور کار قرار گرفته و پیش نویس اولیه تشکیل سازمان به زودی برای بررسی در اختیار کشورها قرار می گیرد.

رئیس سازمان توسعه و نوسازی مدارس کشور گفت: حدود 20 درصد از مدارس کشور نیاز به بازسازی و نوسازی دارند که با اعتبار فعلی سازمان نوسازی ساخت این تعداد مدرسه بیش از یکصد سال زمان می‌برد.

اهواز - معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: چند نفر از عوامل حادثه تروریستی ایذه در حال فرار از کشور از مرز ماکو دستگیر شدند.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: هنرمند در جامعه امروزی کسی است که حرف‌ها و دریافت‌های خود را از واقعیت‌های جامعه و حقیقت‌هایی که در پشت سر آن است برای افراد ارائه می‌کند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری گفت: قرار است با کمک ناوگان تاکسیرانی پایتخت، تعدادی تاکسی با رانندگان آموزش دیده و مسلط به زبان خارجی و آشنا با اماکن دیدنی، گردشگران را جابه جا کنند.

اهواز - محسن رضایی در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی ایذه شرکت کرد و گفت: «کیان» را همچون فرزند خود می دانم.

گزارش‌های نظارتی مجلس نشان می‌دهد که تاکنون بین 25 تا 35 درصد مفاد قانون جوانی جمعیت قابلیت اجرا پیدا کرده است.