پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودروهای کشور گفت: استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و اصفهان بیشترین مراجعه به مراکز معاینه فنی خودرو را داشته‌اند.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: 150 دستگاه آمبولانس در اغتشاشات اخیر تخریب شد که تعدادی از آنها غیر قابل استفاده است.

شهردار منطقه 13 تهران از اصلاح و نصب تابلوهای هدایت مسیر، اسامی معابر و تابلوهای تجمیعی اطلاع رسانی بوستان سرخه حصار جهت رفاه حال گردشگران خبر داد.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها به نصف مصرف انرژی در جهت صرفه جویی نرسیده‌ایم بلکه از میزان استاندارد آن نیز گذر کرده‌ایم.

بر اساس آمارهای تردد، متروی تهران امسال 221 میلیون مسافر داشته که نشان از افزایش مسافر دارد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید دانش آموزان را صورتی تربیت کنیم که هر جا یک روحانی می‌بینند سوال بپرسند و مشکلات دینی و مسائل خود را بیان کنند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ راه‌های شناسایی امداد خودروهای مجاز را اعلام کرد و گفت: امداد خودروهای مجاز چند شاخصه دارند که یکی از آنها داشتن بغل نویسی است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به 1089 نفر و نجات 148 فرد در حوادث مختلف طی یک هفته گذشته درکشور خبر داد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از برنامه ریزی جهت تامین 2 هزار ون تا سال آینده خبر داد.

اهواز - اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تداوم پدیده مه از روز شنبه تا روز چهارشنبه هفته جاری در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

مشهد رئیس پلیس راه خراسان رضوی از 24 سانحه رانندگی طی 24 گذشته در نقاط حادثه خیز استان خبر داد و گفت: این تصادفات در مجموع سه کشته و 9 مجروح بر جا گذاشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از رفع خطر 10 ساختمان ناایمن پایتخت خبر داد.

رئیس کمیته امداد گفت: بیان خاطرات مرحوم شمقدری که در کتاب «متولد چهل و دو» به چاپ رسیده در واقع ادای دین به انقلاب و شخصیت‌های انقلابی است.

سمنان - جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری عامل اصلی شهادت دو حافظ امنیت که چند شب قبل در مشهد به شهادت رسیده بودند در ایوانکی شهرستان گرمسار خبر داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران از آغاز طرح مقابله با مخاطرات گاز منوکسیدکربن خبر داد.

سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد؛ مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذر ماه سال 1401 دریافت کرده اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس +10 برگ معرفی نامه به مراکز آموزش را دریافت کنند.