جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره یه حوادث شب گذشته شهرستان ایذه، گفت: سه اغتشاشگر دیگر در ایذه بازداشت شدند و شمار بازداشتی‌ها به 6 نفر افزایش یافت.

معاون رئیس جمهور در امور زنان گفت: رفع مشکلات بانوان ورزشکار ضمانت موفقیت‌های بیشتر است.

اهواز - سران طوایف و عشایر لر و بختیاری، حمله تروریستی به مردم و حافظان امنیت در شهرستان ایذه را محکوم و خواستار برخورد شدید با عاملان و آمران این جنایت شدند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله 5 ریشتری هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.

بندرعباس - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین‌لرزه‌ای با قدرت 5 ریشتر بندر کنگ در هرمزگان را لرزاند و در حال حاضر ستادهای بحران استان و شهرستان بندرلنگه تشکیل شده است.

رشت - وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به اینکه جلوی نابودی سرسبزی گیلان را بگیرید، گفت: حل مشکلات سرمایه گذاران در استان ها باید انجام شود.

رئیس کمیته امداد گفت: مستمری آبان مددجویان همراه با افزایش 30 درصدی شنبه 28 آبان به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

این روزها جو شهر تهران و اغلب شهرهای کشور امنیتی‌تر از روزهای عادی است. در یکی از شلوغ‌ترین روزها، چند ساعت با یگان امنیتی سپاه پاسداران همراه شدیم، سوال پرسیدیم و پای حرف‌شان نشستیم.

اردبیل - مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سرانه فضای آموزشی در استان اردبیل کمتر از چهار متر مربع است که باید این میزان ارتقا پیدا کند.

رئیس قوه قضائیه در پی حوادث تروریستی شب گذشته در خوزستان و اصفهان، خواستار اشد مجازات برای مجرمان این دو حادثه شد.

رشت - استاندار گیلان با اشاره به مسئله پسماند سراوان و شیرابه‌های زباله سایت سراوان اضافه کرد: شیرابه‌های زباله سراوان آسیب جدی به محیط زیست گیلان وارد کرده است.

طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین حوادث را بخوانید.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت، از انتشار عکس مرد جوانی که یک زن سالخورده را به قتل رسانده و متواری شده است، خبر داد.

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اشاره به اینکه فریدونشهر پربارش‌ترین شهرستان استان در شبانه روز گذشته بود، گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان تا فردا جمعه ادامه دارد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، در بازدید میدانی و صحبت با کسبه و بازاریان، گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد که به کسب و کار مردم خلل وارد شود.

اهواز - مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: بر اساس آخرین گزارش هواشناسی در نیم ساعت گذشته ماهشهر شاهد بارش شدید باران به مقدار 34.6 میلی متر بود و بیشترین میزان بارندگی را ثبت کرده است.