جمعه 14 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

برخی از چهره‌ها از جمله الناز شاکردوست، میتراحجار، محمود صادقی، پروانه سلحشوری و یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.

پردیس - مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری پردیس از ورود جرثقیل به پارکینگ واحد مسکونی در این شهر و جان باختن دو شاگرد جرثقیل و آسیب جدی به واحد مسکونی مذکور خبر داد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی حدود یک میلیون نفر معلم کار سختی است، اما با جدیت در حال عملیاتی شدن است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجرای پویش ملی کتابخوانی شامل مطالعه کتاب 15 جلدی با سبکی جذاب از سرگذشت استعمار به همراه بازی، تولید محتوا، پویانمایی و...، است.

مدیرکل دفتر آموزش صنایع‌دستی از برگزاری سلسله دوره‌های گوناگون آموزش تخصصی با هدف ارتقای دانش معاونان استانی مرتبط با فعالیت‌های مصوب معاونت و الزام پرداختن به این مهم در بلندمدت خبر داد.

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از سامان‌دهی عایق رطوبتی بام حجره‌های عمارت بادگیر این مجموعه جهانی خبر داد و گفت: مرمت کاشی‌کاری و ستون سنگی ایوان خلوت کریمخانی نیز به پایان رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از اطفا حریق در یک کارگاه کفاشی در خیابان جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: حدود 20 نفر با کمک آتش‌نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند.

رشت - معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به دریافت گزارش آتش سوزی در بقعه متبرکه روستای والیسرای شفت گفت: عمدی بودن حریق در این بقعه هنوز مشخص نشده است.

کرمان - وزیر آموزش و پرورش تعطیلی های کرونا را دلیل افزایش رشد آسیب های اجتماعی دانست.

اصفهان - کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش دما به ویژه در مناطق مرکزی استان طی 24 ساعت آینده خبر داد.

رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه معتقدیم فصل هفتم قانون اساسی که در مورد شوراها است، عملاً متوقف شده، گفت: آنچه قانون اساسی برای شوراها از حقوق و وظایف در نظر گرفته، اجرایی نشده است.

با حکم شهردار تهران، محسن هرمزی به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها از رئیس جمهور خواست تا دستور دهد که شورای عالی استان‌ها به عنوان نماینده جامعه شورایی کشور در تدوین برنامه هفتم توسعه کشور حضور داشته باشد.

ایذه - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دلیل هجمه‌های دشمنان، رشد علمی فزاینده کشور به دست جوانان و نوجوانان است‌.

صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر خدماتی مانند پرداخت مستمری سالمندی و از کارافتادگی و بازماندگی به جامعه هدف ارایه می دهد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مجوز واگذاری بخشی از سهام‌های شرکت‌های تابعه شهرداری تهران جهت تسویه بدهی به بانک‌ها بررسی خواهد شد.