چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اردیبهشت ماه سال 1402 باید در محل و مراکز مندرج در برگ معرفی نامه مشمولان حضور یابند.

وزیر کشور فرانسه اعلام کرد: آتش سوزی گسترده جنگلی بیش از 930 هکتار از زمین ها را در بخش «پیرنه اورینتالز» در جنوب این کشور سوزانده است.

گزارش ستاد حقوق بشر درباره حمایت از زندانیان در سال 1400 و 9 ماهه اول سال 1401، از سوی ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

مدیرعامل انجمن حمایت از حقوق معلولان با تاکید بر اینکه مستمری در نظر گرفته شده پاسخگوی نیازهای معلولان نیست گفت: افزایش 40 درصدی مستمری معلولان هم کفاف مشکلات را نمی دهد.

شعبه دوم دادگاه نظامی یک تهران باتوجه به تحقیقات مفصل انجام شده در دادسرا اظهارات و گزارش‌های ضابطان نظامی و دادگستری و دفاعیات متهمان اقدام به صدور رای کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن دختر گمشده به آغوش گرم خانواده خبر داد و گفت: در رابطه با این پرونده یک متهم دستگیر شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران در جلسه‌ای، چالش‌ها و راه‌حل‌های موجود در راستای هوشمندسازی تاکسیرانی در سال جدید را مورد بررسی قرار داد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش، ولی روان است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش از برگزاری رویداد ملی نوآوری مشارکت اجتماعی جوانان (نما) در سال جدید خبر داد.

عضو شورای شهر تهران گفت: بارها به اثبات رسیده که مبلغ عوارضی که شهرداری مشخص می‌کند بیشتر از قانون است.

لایحه اهداف، وظایف و اختیارات وزارت میراث فرهنگی به تصویب هیات وزیران رسید و در این لایحه هر کدام از این وظایف و اختیارات تشریح شده اند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی با اشاره به اینکه تولید تجهیزات پزشکی در هلال احمر افزایش یافته است، از تولید 3 میلیون و 800 هزار سرنگ و بیش از 40 هزار ست دیالیز در هفته گذشته خبر داد.

رئیس کل دادگستری تهران از پیگیری قوه قضاییه برای ایمن سازی تونل زیر زمینی قطار تهران تبریز خبر داد.

ئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور دستور صدور سند حدنگاری تپه تاریخی هگمتانه را صادر کرد.

معاون فناوری آموزشی دفترانتشارات و فناوری آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از تمدید ارسال آثار به رویداد «راز سفارت» تا روز 31 تیرماه خبر داد.