یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

اصفهان - معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان از عبور ریز موج‌ها از روی استان و احتمال بارش‌های پراکنده در برخی ساعات روز خبر داد.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران رو به افزایش ولی روان گزارش می شود.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار انبارهای باغات و مزارع کشاورزی در محدوده باقرشهر و کشف 3 میلیاردی اموال مسروقه در ری خبر داد.

رئیس دبیرخانه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی در آستانه پایان ماه مبارک رمضان و حلول عید فطر از جمع‌آوری فطریه تحت عنوان پویش «عید همدلی» خبر داد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از رشد 112 درصدی درآمدهای محقق‌شده این سازمان در سال 1401 نسبت به سال گذشته خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 5 سارق زن و مرد که به خانه‌های شهروندان در تهران دستبرد می‌زدند، خبر داد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مشوق برای سواد آموزی گفت: ریشه کنی مطلق بی‌سوادی ممکن نیست.

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری مردی سابقه دار که که از فروشگاه های محله مرزداران سرقت می کرد، خبر داد.

پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به 10 فقره سرقت اعتراف کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یک مرد جوان که با استفاده از موتورسیکلت سرقتی و پلاک مخدوش اقدام به موبایل قاپی می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 1000 کیسه آرد دپو شده در جنوب تهران خبر داد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری فروشنده حرفه‌ای قرص‌های روان گردان در تهران خبر داد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کسب رتبه اول کشفیات سلاح و مهمات از سوی سازمان حفاظت محیط زیست بوده است.

در یکصد و چهل و یکمین جلسه علنی شورای شهر بررسی طرح پیشنهاد اصلاح آئین‌نامه اجرایی ماده 1 قانون حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها برای ارسال به شورای عالی استان‌ها به تصویب رسید.

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری 3 سارق حرفه ای موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با 2 دستگاه موتورسیکلت مسروقه خبر داد.

14 استخر از مزارعی که در مجاورت گنبد و غار نمکدان ایجاد شده تا میگو پرورش دهند، به رغم مخالفت‌های قانونی بسیار ژئوپارک جهانی قشم آبگیری شدند.