یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقان سابقه دار ساختمان های نیمه کاره در محدوده وردآورد و کشف یک میلیارد ریال اموال مسروقه، خبر داد.

در جریان دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهرها مشاجره‌ای میان رئیس شورای شهر تهران و یکی از اعضای شورای ایجاد شد.

آستانه اشرفیه - مراسم سنتی سحرخوانی در روستای سیاهکوچه آستانه اشرفیه برگزار شد.

رئیس پلیس راهور فراجا ضمن تقدیر از خادمان سلامت در کنترل بیماری کرونا، گفت: پاندمی کرونا به اعتبار جامعه پزشکی کشور افزود.

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور از اعزام هیاتی از بازرسان این سازمان به آشوراده برای بررسی رعایت مُر قانون در طرح‌های طبیعت‌گردی این منطقه خبرداد.

قائم مقام وزارت میراث فرهنگی از دفتر ایکوموس واقع در خانه قوام‌الدوله بازدید کرد.

موتورسواران کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در تعطیلات عید سعید فطر در مسیرهای منتهی به شهرهای شمالی به یاری پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا می آیند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت: اجازه ورود مدارس به برخی از محتواها را نخواهیم داد و برخی رویکردهای مورد نظر خود را بر همین مبنا قرار دادیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ثبت نام 130 هزار حامی در طرح اکرام ایتام و محسنین از ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

مدیرعامل شرکت نساجی هلال با تاکید بر اینکه که مجموعه نساجی هلال در تلاش برای خودکفایی در عرصه تولید اقلام امدادی است، از ساخت 54 هزار چادر امدادی در سال گذشته خبر داد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تاکیدکرد: مدیری که بخواهد تابلو و اسم مدرسه خیر ساز را عوض کند، پیش از تغییر تابلو، خودش عزل خواهد شد.

اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان بر ضرورت تسریع در روند راه اندازی هنرستان‌های جوار نفت و حفاری در استان تاکید کرد.

عضو شورای عالی آموزش و پرورش گفت: از امکاناتی که غیر دولتی بودن مدارس ایجاد می‌کند برای خدمت به انقلاب استفاده می‌کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش از امکان بارگذاری مدارک جدید معلمان در اعتراض به رتبه بندی خبر داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در سال 1401 بیش از 17 میلیون سند رسمی در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده است

عضو شورای شهر تهران گفت: ساخت و سازهای غیر مجاز در رود دره قوری چای باعث انباشت آب در کانال زیر پل رو گذر بزرگراه فتح شده است.