سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

قرار بود از ساعت 9 جلسه علنی شورای شهر برگزار شود اما به دلیل جلسه هم اندیشی شهردار تهران با اعضای شورای شهر هنوز این جلسه تشکیل نشده است.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز شمال آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و مازندران بارش باران را خواهند داشت که با کاهش نسبی دما همراه است.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: نرخ طلاق در ازدواج دانشجویی بسیار پایین‌تر از دیگر ازدواج‌ها است.

سامانه «نخستین جشنواره ملی فرهنگی و آموزشی زوج مانا» رونمایی شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون ورودی دبیرستان‌های نمونه دولتی خبر داد.

صحبت‌های پاک آئین سخنگوی وزارت بهداشت را در خصوص اقدامات این وزارت خانه در خصوص جلوگیری از سقط جنین در کشور را مشاهده می‌کنید.

اهواز - رئیس شورای حل اختلاف خوزستان گفت: در سال گذشته 91 پرونده قتل در شورای حل اختلاف خوزستان به صلح و سازش ختم شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد.

سمنان - فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مهم تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود خبر داد و گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.

سرپرست آموزش و پرورش به درخواست کارکنان وزارت‌خانه پاسخ مثبت داد.

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 809 کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.

سمنان - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدیران مدارس از طریق «سامانه سیدا» می‌بایست اطلاعات کتابخانه‌های مدرسه خود را ثبت کنند.

سمنان - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان طی پیامی از حضور حماسی و تاریخی فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال قدردانی کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از تصادف مرگبار سواری پرشیا در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ایجاد سازوکاری در سامانه رسیدگی به شکایات این سازمان به شکایات مربوط به تولیدکنندگان خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در روز جمعه 25 فروردین‌ماه از ساعت 9 صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، 572 هزار و 788 نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.