چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی 5 مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی تا آخر هفته در کشور فعال است و از اواخر روز جمعه سامانه بارشی جدیدی از غرب و شمال غرب وارد کشور می شود.

براساس اعلام پلیس شهروندان باید دقت داشته باشند که پیامک فقط از طریق سرشماره ای باعنوان " police " و آن هم به شماره موبایل صاحب خودرو ارسال می شود.

افتخاری، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان تهران گفت: خطاهای متعددی وجود داشت اما از لحاظ سیستماتیک با نقصی مواجه نبودیم و خطای انسانی دخیل بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: عامل اسیدپاشی خیابان دامپزشکی تهران دستگیر شد.

عضو هیئت منصفه دادگاه رسیدگی به جرایم سیاسی و مطبوعاتی از برگزاری جلسات دادگاه مطبوعات مدیران مسئول صراط نیوز و مشق فردا خبر داد.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: در حال حاضر حدود 220 هزار نفر از دهک پایین درآمدی با معلولیت شدید و خیلی شدید از حداقل دستمزد حقوق برخوردار هستند.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رئیس دانشگاه فرهنگیان گفت: دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش آینده است و نباید حتی یک ثانیه از وقت ارزشمندتربیت معلم، هدر رود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از فرصت اردیبهشت استفاده خواهیم کرد و قبل از اتمام سال تحصیلی 5000 دانش‌آموز به این اردو اعزام می‌شوند.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از رهایی گروگان و دستگیری آدم‌ربایان با اشرافیت اطلاعاتی یگان‌های مختلف فراجا و پلیس بین‌الملل در خط مرزی شرق کشور خبر داد.

سرهنگ رسول احمدی با حکم هیئت رئیسه انتظامی جمهوری اسلامی ایران، به عنوان مشاور و رئیس دفتر پلیس امنیت اقتصادی فراجا منصوب شد.

معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از فروش 404 میلیارد تومانی هنرمندان صنایع‌دستی در نوروز 1402 خبر داد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: باید با رعایت اخلاق اسلامی و مهربانی و خوش رویی دختران کم حجاب را به رعایت حجاب دعوت کنیم.

دامغان - فرمانده انتظامی دامغان از دستگیری یکی از اعضای سارق به عنف در این شهرستان خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد.

اهواز - مدیرعامل آب و فاضلاب خوزستان گفت: سعی می‌شود تا پایان سال‌جاری در غرب و شرق کارون، 24 ورودی فاضلاب به رودخانه کارون حذف شود.

رودسر - فرمانده انتظامی رودسر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان 119 معتاد متجاهر و 80 قاچاقچی و فروشنده مواد مخدر جمع‌آوری و دستگیر شدند.