چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان در نامه‌ای به کمیسر عالی حقوق بشر، از رویکرد دوگانه سازوکارهای بین‌المللی در قبال وضعیت حقوق بشر در کشورهای غربی به شدت انتقاد کرد.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: با رصدی که امروز از معابر شهر تهران از طریق دوربین‌های کنترل ترافیک داشتیم، شاهد شروع تردد

دادستان تهران از ورود قضائی به بحث ناایمن بودن ورزشگاه آزادی و مطالبه از دستگاه‌های مسئول برای انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی آن خبر داد.

چابهار که به بهشت گمشده ایران شهرت دارد یکی از مناطق کمتر شناخته شده و از جنوبی‌ترین و شرقی‌ترین شهرستان‌های ایران است

رئیس شورای شهر تهران گفت: مساجد باید جایگاه خود را بیایند و محور باشند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در تصادفات بدون کروکی می‌توانید تا 30 میلیون تومان خسارت دریافت کنید.

معاون دادستان کل در امور نظارت بر دادسراها و ضابطین سراسر کشور به بررسی وظایف ضابطان دادگستری و قوه قضائیه در برخورد با جرم کشف حجاب پرداخت.

اهواز - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان حمیدیه از دستگیری شرور مسلح و عامل شهادت مأمور نیروی انتظامی اهواز که از سال 1386 متواری و تحت تعقیب بود، خبر داد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه برداشتن پل حافظ باید در ایام تعطیلات انجام شود، در صورت پایان و تأیید مطالعات، این اقدام نوروز 1403 انجام خواهد شد.

بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص آلودگی هوا هم اکنون روی عدد 57 قرار دارد و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول و در مرز پاکی قرار دارد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با اشاره به حجم عملیات‌های هلال احمر در 72 ساعت گذشته گفت: در سه روز گذشته 173 مصدوم حوادث و سوانح مختلف توسط ناوگان هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

اصفهان - شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و ششم فروردین ماه براساس داده‌های 11 ایستگاه پایش فعال با میانگین 46 در وضعیت پاک ثبت شد.‌

طبق رأی اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور، رفتار مأمورانی که با قاچاقچیان تبانی کرده و با اخذ رشوه به آنها اجازه عبور داده اند، مشمول مقررات تعدد معنوی است.

دادستان تهران به همراه جمعی از معاونان ستادی دادستانی تهران با حضور در انبارهای گمرک جنوب تهران از انبارها و سوله‌های آن بازدید کرد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از احداث مرکز زباله‌سوز 500 تنی در پایتخت خبر داد.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به حادثه دیدگان 25 استان متأثر از سیل، آبگرفتگی و توفان خبر داد.