سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند بزرگ سرقت محتویات داخل خودرو در تهران، خبر داد.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: در یک هفته گذشته 72 عملیات نجات فنی توسط امدادگران هلال احمر در جاده‌های کشور انجام شده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از کشف پرونده کلاهبرداری تلفنی با موضوع برنده شدن در قرعه کشی خبر داد

معاون جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند کلاهبرداری موسوم به شرکت کیونت خبر داد.

مشهد فرمانده انتظامی مشهد گفت: 278 متهم به سرقت در مرحله پنجم طرح ارتقای امنیت اجتماعی همزمان با شبهای قدر در مشهد دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت: اراذل و اوباش منطقه فلاح دستگیر شدند.

به منظور انجام هماهنگی‌های تکمیلی و نهایی‌سازی بهای کتاب‌ها، ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد.

در راستای ارائه خدمات الکترونیک، با امکان جدید سازمان ثبت احوال کشور شهروندان می‌توانند از طریق سامانه سهیم از خدمات الکترونیک و غیرحضوری این سازمان نظیر اطلاعات پایگاه خانواده دست یابند.

فرهنگیان در خصوص رتبه بندی معلمان این پرسش را دارند که آیا ممکن است رتبه بندی با اصلاح تمام نقاط ضعفش اجرایی شود یا خیر؟

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط زیست در نامه‌ای به مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌ها، دستورالعمل پیشگیری و اطفای حریق در مناطق تحت مدیریت این سازمان را ابلاغ کرد.

شهردار تهران گفت: بحث ادغام و انحلال شرکت کنترل ترافیک مطرح نیست.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از برقراری ارتباط بین کارگروه عفاف و حجاب معاونت زنان و تولیدکنندگان محصولات حجاب خبر داد.

شهردار تهران گفت: مسجد کالبد محور و مرکزی است که به تمامی امور و اداره محله می‌پردازد.

رئیس جامعه بوم گردی ایران گفت: حداقل نرخ اقامت در بوم گردی های مجوز دار 120 و حداکثر 500 هزار تومان بابت یک شب اقامت در اتاق با صبحانه برای هر نفر است اما نرخ بیشتر تخلف محسوب می شود.

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن، کلاس‌های کاردستی و میزهای بازی از بخش های مختلف غرفه آموزش و پرورش در سی امین دوره نمایشگاه قرآن امسال بود.