یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: راهپیمایی به عنوان یک نماد باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا همبستگی مقاومت بتواند خودش را بیشتر نشان دهد.

فرمانده کل انتظامی کشور، از اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه خبر داد.

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، از پوشش بیمه ای 500 هزار کارگر ساختمانی در آینده نزدیک خبر داد.

سمنان - رئیس سازمان آتش نشانی سمنان بابیان اینکه نیروهای امداد و نجات طی نوروز سال جاری در 64 عملیات حضور داشته است، گفت: بیشترین امدادرسانی حوادث آسانسور و اطفای حریق بوده است.

کیفیت هوای شهر تهران در شرایط «پاک» قرار دارد.

رودبار - فرمانده انتظامی رودبار از کشف بیش از 3 هزار قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا متهم 40 ساله دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

کارشناس سازمان هواشناسی، به تشریح وضعیت جوی کشور در روز جمعه و هفته پیش رو پرداخت.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به 1232 نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در 14 استان کشور در سه روز ساعت گذشته خبر داد.

مدیرعامل شرکت حریم‌بان و شهربان شهرداری تهران، از استقرار نیروهای در مسیر راهپیمایی روز قدس خبر داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: 1560 کارگر در بحث جمع‌آوری زباله تر و خشک با بیش 230 دستگاه خودروی مخصوص در روز قدس خدمت‌رسانی خواهند کرد.

اصفهان - شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیست و پنجم فروردین با میانگین 88 در وضعیت قابل قبول ثبت شد.

مدیرکل هماهنگی امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: حدود سه هزار پایگاه فیزیکی، برای مشارکت مردم در حمایت از ایتام، تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برپا شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: 34 مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، مراسم روز جهانی قدس را در سراسر کشور راهبری می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر از آماده‌باش کامل امدادگران در 24 استان از جمله تهران و امدادرسانی به 861 نفر در 8 استان غربی و شمال‌غرب کشور در پی بارش‌های 24 ساعت گذشته خبر داد.

وزیر بهداشت در ارتباط با علل بدحالی برخی از دانش آموزان، توضیحاتی ارائه داد.