یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری مهر

اجتماعی خبرگزاری مهر

وفق تبصره ماده 5 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی در منظر عموم مردم است.

مقامات تونس روز پنجشنبه اعلام کردند که گارد ساحلی تونس اجساد حداقل 24 پناهجو را پس از غرق شدن قایق آنها در روز سه شنبه در سواحل یافته است. 76 نفر از پناهجویان داخل این قایق نجات یافتند.

ستون‌های دود سیاه و سمی ناشی از آتش‌سوزی در یک کارخانه بازیافت پلاستیک در شرق ایندیانا در روز چهارشنبه باعث دستور به تخلیه حدود 2000 نفر از این منطقه شد.

آتش‌نشانان در مرکز نیوجرسی روز چهارشنبه برای مهار آتش‌سوزی گسترده که باعث موج تخلیه و بسته شدن جاده‌ها در طول شب شد، تلاش کردند.

اهواز - نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید اولویت نخست کشور باشد.

طبق گزارش پلیس، در جریان تیراندازی در پارکی در حین برگزاری مراسم یادبود در فورت وین ایالت ایندیانا، یک نفر کشته و سه نفر زخمی شدند.

سمنان - اداره حقوقی و املاک اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در سال 1400 و 1401 پنج ملک از مجموعه این اداره کل در بخش املاک مازاد و طرح مولد سازی به فروش رسید.

سمنان - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در راستای تحقق عدالت آموزشی، 19 هنرستان در مناطق روستایی و عشایری استان وجود دارد.

رشت - فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری 795 شکارچی غیر مجاز توسط یگان حفاظت اداره کل محیط زیست گیلان در سال گذشته خبر داد.

رئیس سازمان اورژانس کشور، از آماده باش نیروهای اورژانس برای مقابله با سیل احتمالی در مناطق غربی کشور خبر داد.

اندیمشک - فرمانده انتظامی خوزستان از کشف 60 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 18 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.

سمنان_ معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه 13 درصد مدارس کشور فرسوده و نیازمند به مقاوم سازی است، گفت: برنامه ریزی بازسازی این مدارس آغاز شده است.

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و از روز شنبه هفته آینده روند افزایش تدریجی بیشینه دما در پایتخت انتظار می‌رود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان آدم‌ربایی زن جوان در جنوب تهران خبر داد و گفت: با حضور به موقع پلیس، متهمان موفق به آدم‌ربایی نشدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمان زورگیری از نوجوانان با سلاح سرد و اسپری اشک آور خبر داد.