دوشنبه 18 تیر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

با افزایش تردد در جاده ها رانندگان باید احتیاط بیشتری برای سفر داشته باشند.

اولویت‌های چهارگانه سازمان ملی زمین و مسکن در نشست شورای مدیران تشریح شد.

مجموع عرضه ارز در سامانه نیما در روز جاری به معادل 327 میلیون دلار رسید.

دیرعامل شرکت تعمیرات کشتی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران از نصب دستگاه پردازش آب توازن در کشتی‌های فعال در آبراه‌های داخلی و بین المللی خبر داد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در برنامه هفتم توسعه باید به «حمل‌ونقل دریایی» و «اقتصاد دریامحور» توجه جدی داشته باشد.

برای افزایش تولید از طریق آبزی پروری و منطبق با استراتژی های جهانی اقدمات موثری در سازمان شیلات آغاز شده است.

بر اساس مصوبات شورای قیمت گذاری مورخ 1401/10/26 تنظیم بازار گوشت مرغ به اتحادیه مرغداران کشور واگذار شد.

در آزادراه قزوین - کرج - تهران محدوده پل فردیس ترافیک سنگین است.

هفته آینده، هفته شلوغی برای عرضه خودرو در بورس کالا است.

اصفهان - مدیر دفتر تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه ذخیره آب سدهای استان به 185 میلیون مترمکعب رسیده، گفت: ذخایر آب سدهای اصفهان نسبت به میانگین 71درصد کاهش نشان می‌دهد.

گزارشات حاکی از آن است که روند توسعه استفاده از یوآن چین در معاملات نفتی به خصوص بین ریاض و پکن آغاز شده و به زودی شاهد گسترش آن خواهیم بود.

مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی شرکت آب منطقه‌ای تهران گفت: در حال حاضر میزان ذخایر سدهای پنجگانه تامین کننده آب استان تهران 251 میلیون مترمکعب است.

عملکرد حمل‌ونقل ریلی در 9 ماهه سال جاری حاکی از جابجایی 22 میلیون مسافر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 47 درصد رشد همراه شده است.

قیمت دلار توافقی نسبت به دیروز با کاهش همراه شد.

وزیر راه و شهرسازی در سفر رسمی خود به دوحه و مذاکره با وزیر حمل‌ونقل قطر، انعقاد یادداشت تفاهم همکاری‌های جامع حمل ونقلی بین دو کشور را در دستور کار دارد.

رییس سازمان شیلات ایران گفت: با توجه به رسالت مشترک سازمان شیلات و شبکه سلامت و نقش موثری که آبزیان در سلامت جامعه دارند، لازم است در این زمینه بیشتر برنامه‌سازی و تبلیغات انجام شود.