دوشنبه 16 مهر 1403

اقتصادی خبرگزاری مهر

اقتصادی خبرگزاری مهر

با اعلام وزرای نفت و صمت ارز صادراتی شرکت‌های پتروشیمی، پالایشی و معدنی در مرکز مبادله ارز و طلا عرضه خواهد شد.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از تردد روان در محورهای شمالی خبر داد.

دولت انگلیس صادرات تمام کالاهایی که روسیه می‌تواند از آنها در درگیری نظامی با اوکراین استفاده کند، را به این کشور متوقف کرده است.

اجاره بهای یک واحد آپارتمان در محدوده فردوسی حداقل 3 میلیون تومان با پیش پرداخت 200 میلیون تومان است.

برای خرید یک خانه 90 متری در محله فردوسی تقاطع جمهوری باید حداقل 3 میلیارد و 600 میلیون تومان پرداخت کرد.

عضو شرکت تعاونی تامین نیاز تولیدکنندگان مرغ تخم گذار گفت: کیفیت بخشی از ذرت های موجود دربازار مناسب نبوده و برخی تولیدکنندگان از موادشیمیایی استفاده می کنند تا زرده تخم مرغ، مشتری پسند باشد.

اراک - درحالی‌که اراکی‌ها امیدواربودند اجرای طرح‌های مسکن ملی بتواند تا حدودی گره کور خانه‌دار شدن آن‌ها راباز کند اما پروژه 8100 واحدی مسکن ملی در آستانه‌سالگرد کلنگ زنی پیشرفتی مناسبی ندارد.

طبق آخرین آمارهای بازار مسکن رشد قیمت مسکن در مناطق جنوبی و مرکزی شهر تهران نسبت به مناطق بالاشهر بیشتر بوده است.

اهواز - معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: این استان مقام نخست تولید گندم و چغندرقند در فصل پائیز را در کشور دارد.

تصاویری از جولان سودجویان بازار ارز در تهران را مشاهده می‌کنید.

یوزباشی، مدیرکل حقوقی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: قیمت گوشت به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و در حال حاضر گوشت قیمت مصوبی ندارد!

مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله در روز جاری به معادل 576.15 میلیون دلار رسید.

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران، باعث ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی مسئولیت راهبری و نظارت بر طرح‌های ساماندهی و جمع‌آوری گازهای همراه نفت و مشعل را به مدیر سرمایه‌گذاری و کسب و کار این شرکت ابلاغ کرد.

نرخ تورم کل کشور در بهمن ماه 1401 برابر 47.7 درصد است که در دهک‌های مختلف هزینه‌ای در بازه 45.1 درصد برای دهک دهم تا 54.9 درصد برای دهک اول نوسان دارد.

شهردار تهران گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری تهران و وزارت جهاد کشاورزی با هدف تامین عمده محصولات کشاورزی و مواد غذایی از تولیدکنندگان حوزه کشاورزی منعقد شد.